Basecamp

4,3 (14.452)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Basecamp?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Basecamp als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Basecamp om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Basecamp?


Top 20 alternatieven

Workzone

Cloudgebaseerd projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

Workzone is een gebruiksvriendelijke, webgebaseerde tool voor projectmanagement en samenwerking aan documenten. Sinds 2000 is Workzone een van de meest volwassen en beproefde webgebaseerde projectmanagementsoftware op de markt. Meer informatie over Workzone

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.6

Box

Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.

Overzicht

Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Zoho Projects

Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing

Overzicht

Met Zoho Projects kun je projecten plannen met mijlpalen, taken en projecten volgen met Gantt-diagrammen, tijd bijhouden met urenstaten, fouten registreren, samenwerken en meer. Meer informatie over Zoho Projects

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2 Prijsmodellen bekijken

Google Workspace

Samenwerkingsappsuite voor teams

Overzicht

G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.4

Microsoft 365

Pakket voor cloudgebaseerde samenwerking en het delen van bestanden

Overzicht

Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Freedcamp

Projectmanagement- en samenwerkingsplatform voor bedrijven

Overzicht

Freedcamp is project management tools die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van aanpasbare widgets, samenwerken met medewerkers aan projecten, en plannen, organiseren en afhandelen van taken op een uniform platform. Beheerders kunnen bestanden, contacten en leads opslaan in een gecentraliseerde opslagplaats. Meer informatie over Freedcamp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.5

Pivotal Tracker

Flexibele projectmanagementtool voor ontwikkelaars

Overzicht

Pivotal Tracker geeft je inzicht in al het projectwerk en helpt prioriteiten te stellen, communicatie te centraliseren, bestanden te delen en een flexibele workflow te implementeren. Meer informatie over Pivotal Tracker

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2

Google Sheets

Cloudgebaseerd spreadsheet- en samenwerkingsplatform

Overzicht

Google Spreadsheets is een cloudgebaseerd spreadsheetplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen samen te werken met klanten en partners om gegevens op spreadsheets te maken en te bewerken. Meer informatie over Google Sheets

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.6

Todoist

Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms

Overzicht

Met Todoist kun je grote projecten opsplitsen in kleinere, beter beheersbare onderdelen met subprojecten en subtaken. Bovendien kun je dankzij labels, filters en prioriteitsniveaus taken gemakkelijk categoriseren en aanpassen. Meer informatie over Todoist

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

ActiveCollab

Krijg het echte werk gedaan!

Overzicht

ActiveCollab is project management tools die je de volledige controle over je werk geven. Creëer je eigen proces dat goed werkt voor zowel je team als je klanten. Je weet altijd waar je moet beginnen en wat je als volgende moet doen. Minder jongleren, meer tijd voor echt werk. Meer informatie over ActiveCollab

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Evernote Teams

Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten

Overzicht

Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Hive

Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Hive is een alles-in-één tool voor projectmanagement die de teamsamenwerking verbetert. Meer informatie over Hive

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Verhoog de productiviteit met maximaal 50% met de vertrouwde project management tools van Wrike. Plan projecten, wijs taken toe, toon de voortgang en meer. Met kant-en-klare oplossingen voor marketing, creatieve en professionele diensten. Geschikt voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2

Slack

Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen

Overzicht

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 8,75
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Google Drive

Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer

Overzicht

Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.5

OneDrive

Veilige toegang, delen en opslag van bestanden

Overzicht

OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Dropbox Business

Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden

Overzicht

Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Microsoft Project

Projectmanagement en samenwerkingssoftware

Overzicht

Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.1

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

Beheer alle projecten van je team op één plek met monday.com. Van eenvoudige taken tot complexe portfolio's, met deze alles-in-één softwareoplossing kun je de perfecte samenwerkingstools van je team bouwen. Zo heb je de zichtbaarheid die je nodig hebt om de controle te krijgen over je workflows. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Smartsheet

Online projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Smartsheet helpt bij het beheren van alle gebieden van projectwerk, zoals teamsamenwerking, het delen van bestanden, middelenbeheer, agendatools en Gantt-diagrammen. Meer informatie over Smartsheet

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Snel overzicht van Basecamp

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 15,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2