JIRA Service Management alternatieven
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met JIRA Service Management?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met JIRA Service Management als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor JIRA Service Management om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor JIRA Service Management?
Top 20 alternatieven
Overzicht
osTicket is open source ticketbeheer-software voor klantenondersteuning. Met de toepassing kun je alle inkomende vragenstellers uit e-mail, webformulieren en telefoongesprekken in één platform verzamelen. Vervolgens kun je tickets filteren en deze naar de juiste medewerker doorsturen. Je gebruikt de automatische toewijzingsfunctie en automatische...
Meer informatie over osTicket
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 9,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
0.5
Overzicht
Pivotal Tracker is bekroonde, eenvoudig te gebruiken samenwerkings- en webgebaseerde projectmanagementsoftware voor flexibele ontwikkelingsteams. Het houdt iedereen, zelfs verdeelde teams gefocust en op dezelfde golflengte, met een geïntegreerd, altijd up-to-date storyboard.
Meer informatie over Pivotal Tracker
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 1,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.1
Overzicht
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams.
Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 39,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.3
Overzicht
Help je ondersteuningsmedewerkers om problemen van klanten sneller op te lossen doordat ze de juiste tools binnen handbereik hebben met Salesforce Service Cloud.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.1
Overzicht
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens.
Meer informatie over HubSpot CRM
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
Overzicht
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen.
Meer informatie over Confluence
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 4,89
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
Overzicht
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ...
Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.3
Overzicht
GitHub is een plek om code te delen met vrienden, collega's, klasgenoten en volledige vreemden, waardoor individuen en teams sneller, betere code kunnen schrijven.
Meer informatie over GitHub
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.3
Overzicht
ServiceDesk Plus helpt bij het automatiseren van IT-helpdeskprocessen zoals kennisbanken, SLA's, self-service en rapportage. Met optioneel beheer van bedrijfsmiddelen en projecten.
Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 16,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
Overzicht
Freshdesk helpt bedrijven een uitstekende klantenservice te bieden door omnichannel ticketbeheer te combineren met helpdeskautomatisering, SLA-beheer en robuuste rapportage.
Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Overzicht
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams.
Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 6,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.2
Overzicht
Asana is het toonaangevende werkbeheerplatform voor teamoverschrijdend werk dat werknemers afstemt op bedrijfsdoelen en een registratiesysteem creëert om teams te helpen deze doelen te bereiken. Schep duidelijkheid over prioriteiten en verantwoordelijkheden binnen teams, en monitor de voortgang in realtime om projecten op schema te houden.
Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 10,99
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Overzicht
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 9,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
Overzicht
Juro is een end-to-end oplossing voor contractbeheer met ondersteuning voor contractcreatie, onderhandeling, e-ondertekening en analyse voor niet-openbaarmakingsovereenkomsten, arbeidscontracten, verkoopcontracten, service level agreements, SaaS-contracten voor ondernemingen en nog veel meer.
Meer informatie over Juro
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Overzicht
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe mee met meer dan 140.000 gebruikers in meer dan 50 landen, van bekende advocatenkantoren tot Fortune 500-bedrijven zoals PwC.
Meer informatie over Legito
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9
0.6
Overzicht
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen.
Meer informatie over Basecamp
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 15,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.1
Overzicht
Gebruik Zoho Desk om ticketbeheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten.
Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 14,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.2
Overzicht
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer.
Meer informatie over InvGate Service Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.2
Overzicht
De volledig aanpasbare helpdeskoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om tickets moeiteloos op te lossen. Bereik klanten op elk kanaal en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle interacties, inclusief de interacties uit meer dan 700 app-integraties.
Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 55,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.1
Overzicht
Redmine is online projectmanagementsoftware die is ontworpen op het Ruby on Rails-framework, specifiek voor kleine groepen
Meer informatie over Redmine
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Gerelateerde categorieën
- Klantenservice software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- ITSM-software (IT-service management)
- Hulp op afstand software
- IT-asset management software
- Issue tracking software
- ICT-beheersoftware
- Bug tracking software
- IT-service software
- Klachtenbeheer software
- IT-project management software
- Servicedesk software
- Verandermanagement software
- Incident management software
- Voorraadbeheer software
- MSP-software
Populaire vergelijkingen
- JIRA Service Management Vs. osTicket
- JIRA Service Management Vs. Pivotal Tracker
- JIRA Service Management Vs. Intercom
- JIRA Service Management Vs. Salesforce Service Cloud
- JIRA Service Management Vs. HubSpot CRM
- JIRA Service Management Vs. Confluence
- JIRA Service Management Vs. Salesforce Sales Cloud
- JIRA Service Management Vs. GitHub
- JIRA Service Management Vs. ManageEngine ServiceDesk Plus
- JIRA Service Management Vs. Freshdesk
- JIRA Service Management Vs. Trello
- JIRA Service Management Vs. Asana