monday.com

4,6 (5.412)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met monday.com?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met monday.com als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor monday.com om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor monday.com?


Top 20 alternatieven

Pipefy

Lean workflow en business process management (BPM)

Overzicht

Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Meer informatie over Pipefy

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

MeisterTask

Tool voor samenwerkings- en taakbeheer

Overzicht

MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 13,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

LiquidPlanner

Dynamische projectbeheersoftware voor moderne bedrijven.

Overzicht

Ontdek de beste tool voor projectbeheer voor technologieteams. LiquidPlanner geeft je planningen waarop je kunt vertrouwen en helpt je het juiste werk op het juiste moment te doen. Meer informatie over LiquidPlanner

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.3

Smartsheet

Online projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

HubSpot CRM

Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.

Overzicht

Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Teamwork.com

Projectmanagement voor teams

Overzicht

Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Meer informatie over Teamwork.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Slack

Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen

Overzicht

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 8,75
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Todoist

Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms

Overzicht

Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat. Meer informatie over Todoist

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Salesforce Sales Cloud

Cloudgebaseerde CRM en verkoopautomatisering

Overzicht

Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.3

Asana

Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Overzicht

Asana is het toonaangevende werkbeheerplatform voor teamoverschrijdend werk dat werknemers afstemt op bedrijfsdoelen en een registratiesysteem creëert om teams te helpen deze doelen te bereiken. Schep duidelijkheid over prioriteiten en verantwoordelijkheden binnen teams, en monitor de voortgang in realtime om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 13,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,53
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Freedcamp

Projectmanagement- en samenwerkingsplatform voor bedrijven

Overzicht

Freedcamp is project management tools die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van aanpasbare widgets, samenwerken met medewerkers aan projecten, en plannen, organiseren en afhandelen van taken op een uniform platform. Beheerders kunnen bestanden, contacten en leads opslaan in een gecentraliseerde opslagplaats. Meer informatie over Freedcamp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.4

Pipedrive

CRM ontworpen door verkopers, voor verkopers

Overzicht

Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Microsoft Excel

Spreadsheetsoftware

Overzicht

Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen. Meer informatie over Microsoft Excel

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Microsoft Teams

Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365

Overzicht

Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 4,20
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Zoho CRM

CRM-software die je helpt om slimmer, beter en sneller te verkopen.

Overzicht

Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter en sneller te sluiten. Met de oplossing kunnen bedrijven hun klanten bereiken via elk kanaal, zoals telefoon, e-mail, sociale media en livechat. Meer informatie over Zoho CRM

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Miro

Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.

Overzicht

Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Snel overzicht van monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 8,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3