Vivantio

4,3 (177)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Vivantio?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Vivantio als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Vivantio om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Vivantio?


Top 20 alternatieven

TOPdesk

Helpdesk en servicebeheer

Overzicht

TOPdesk is een platform voor servicebeheer voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. TOPdesk zit boordevol functies en sjablonen voor processen zoals incidentbeheer, activabeheer en verandermanagement, en is klaar voor gebruik en snel te personaliseren. Het interne personeel van het platform staat klaar om je te helpen. Meer informatie over TOPdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 66,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 Prijsmodellen bekijken

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Gebruik Salesforce Service Cloud om een cloudgebaseerde kennisbank te creëren voor zowel medewerkers als klanten. Update en onderhoud artikelen op basis van best practices uit de sector. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

HaloITSM

ITSM-oplossing voor het beheren van incidenten en activa

Overzicht

HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu... Meer informatie over HaloITSM

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 45,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Creëer met Zoho Desk voor elk van je merken SEO-vriendelijke kennisbankartikelen in de cloud voor meerdere merken om de veelgestelde vragen van je klanten te beantwoorden, voor snellere antwoorden en minder tickets. Hierdoor hoeft je team geen eenvoudige vragen meer te beantwoorden en hebben ze meer tijd om klanten te helpen met lastige problemen. Meer informatie over Zoho Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

HappyFox Help Desk

Software voor helpdesk en klantenondersteuning

Overzicht

HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk biedt een slimme kennisbank voor self-service die naadloos kan worden geïntegreerd in de helpdesksoftware. Het kan intern worden gebruikt door medewerkers voor snelle oplossingen en extern door klanten. Bedrijven die de kennisbanksoftware van Zendesk gebruiken, kunnen de ondersteuningskosten met 50% verlagen. Meer informatie over Zendesk Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Issuetrak

Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice

Overzicht

100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 26,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Centralpoint

Platform voor het beheer van digitale ervaringen en inhoud

Overzicht

Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners. Meer informatie over Centralpoint

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25.000,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Deepser

Software voor IT-servicedesk, ticketsysteem en middelenbeheer

Overzicht

Gedeelde database met technische handleidingen, procedures, gidsen en veelgestelde vragen. Houd de controle over gedeelde informatie en creëer kennisbanken, ook in verschillende talen. Maak snellere training van medewerkers mogelijk en verbeter de productiviteit. Verhoog het zelfoplossend vermogen van tickets dankzij tags en trefwoorden. Meer informatie over Deepser

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 35,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

CloudBlue PSA

Professional Services Automation van de volgende generatie.

Overzicht

HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar in de cloud. Het omvat geïntegreerde urenregistratiesystemen en geautomatiseerde facturering. Meer informatie over CloudBlue PSA

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 65,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

SysAid

Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool

Overzicht

Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 79,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Alloy Navigator

Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen

Overzicht

Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

Creëer een dynamische informatiedatabase waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken met flexibele kennisbeheersoftware, zodat belangrijk materiaal nooit verloren gaat wanneer mensen naar een ander team verhuizen of een andere functie krijgen. Vind vervolgens moeiteloos wat je nodig hebt met aangepaste statussen, hashtags en filters. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Front

Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams

Overzicht

Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen (verkoop@, ondersteuning@, enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

Geweldige klantenservice begint met betere kennisbeheersoftware. Meer informatie over LiveAgent

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.4

Neoforce

Neoforce: Cloudgebaseerd ITSM en Assetbeheer met Flexibel Klantenportaal

Overzicht

Optimaliseer interne en externe samenwerking met Neoforce's uitgebreide cloudgebaseerde platform. Beheer IT-services met flexibel ITSM, volg en beheer bedrijfsmiddelen, bewaak contracten, versterk relaties met klanten, bied aanpasbare klantenportalen en documenteer best practices met toegankelijke Wiki-functionaliteit. Een complete oplossing voor... Meer informatie over Neoforce

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5 0.7

VIZOR IT Asset Management

ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer.

Overzicht

VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 2,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4 0.3

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Wooqer

Eén app voor alle activiteiten - workflows, audits, checklists, enquêtes

Overzicht

Wooqer is één app voor alle activiteiten waarmee bedrijven en teams van elke omvang acties ter plaatse in overeenstemming kunnen brengen met de strategie. Digitaliseer papieren, Excel- of informele workflows, train mensen en deel ideeën en weet op het juiste moment wat er beslist moet worden - allemaal op één plek op Wooqer. Meer informatie over Wooqer

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

Snel overzicht van Vivantio

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 59,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3