Intercom alternatieven
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met Intercom?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Intercom als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Intercom om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Intercom?
Top 20 alternatieven
Overzicht
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 17,65
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.3
Overzicht
SendinBlue maakt het eenvoudig om e-mail- en sms-campagnes te automatiseren op basis van het gedrag en de interesses van je klanten. Automatiseer en maak een klantentraject echt persoonlijk.
Meer informatie over Brevo
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 18,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.5
Overzicht
Pendo is een productbelevingsplatform voor teams om gegevens over productgebruik en gedrag vast te leggen, feedback te verzamelen en gedrag te beïnvloeden met berichten in de app.
Meer informatie over Pendo
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.4
Overzicht
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen.
Meer informatie over Confluence
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 4,89
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.3
Overzicht
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens.
Meer informatie over HubSpot CRM
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.3
Overzicht
Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger, Twitter, SMS en andere tools zoals drip-campagnes, kennisbank of zelfs chatbots.
Meer informatie over Crisp
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.5
Overzicht
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium.
Meer informatie over Podium
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 399,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9
0.1
Overzicht
Met de onderling verbonden tools van HubSpot gebruik je realtime marketinggegevens om relevante, contextuele marketingervaringen te bieden aan elk contact in je database.
Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 15,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.2
Overzicht
HelpCrunch is een uitstekend beoordeeld platform voor klantencommunicatie gericht op je afdelingen voor ondersteuning, marketing en verkoop.
Met HelpCrunch kun je de conversies en de verkoop verhogen, de ondersteuning verbeteren en sneller groeien.
Kenmerken:
- Livechat
- Automatische berichten
- E-mailmarketing
- Helpdesk
- Kennisbank
- Pop-ups
Pr...
Meer informatie over HelpCrunch
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 15,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.7
Overzicht
Haptik is conversational AI-software die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot contactloos winkelen, automatisering van veelgestelde vragen, routing van aanvragen en meer. Beheerders kunnen vooraf gedefinieerde sjablonen gebruiken om IVA's te bouwen op basis van specifieke zakelijke vereisten en gebruiksscenario's...
Meer informatie over Haptik
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 5.000,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.1
Overzicht
tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen contact te leggen met klanten via een mobiele toepassing of website. Het platform stelt gebruikers in staat om de chatgeschiedenis en prestatieanalyses te bekijken en klantcommunicatie te volgen via aanpasbare pagina's.
Meer informatie over tawk.to
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.7
Overzicht
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools.
Meer informatie over Help Scout
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 20,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.5
Overzicht
Automatiseer je marketing visueel op een canvas op basis van slepen en neerzetten. Creëer een persoonlijk traject voor elke klant met behulp van e-mail, berichten binnen de app, sms en direct mail.
Meer informatie over Ortto
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 849,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.4
Overzicht
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 15,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.4
Overzicht
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken.
Meer informatie over Trengo
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 125,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
Overzicht
Je klanten kennen Olark livechat. Ze zijn op zoek naar dat kleine venster in de onderste hoek van je website dat zegt : "Klik hier om te chatten".
Verkoop- en klantenondersteuningsteams zijn dol op Olark livechatsoftware. Dankzij dit platform kun jij jezelf zijn en nu meteen praten met de klanten op je website. Hoe menselijker je bent, hoe meer...
Meer informatie over Olark
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 29,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.4
Overzicht
LiveChat: over de hele wereld geliefd. Gebruikt door meer dan 27.000 bedrijven. Beantwoordt ter plekke alle vragen van klanten. Deze premium software voor livechat en helpdesk maakt van supportteams echte klantenservicehelden. Probeer het nu.
Meer informatie over LiveChat
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 24,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.5
Overzicht
De cloudgebaseerde e-mailinfrastructuur van SendGrid ontlast bedrijven van de kosten en complexiteit van het onderhouden van aangepaste e-mailsystemen. SendGrid biedt betrouwbare e-mailbezorging, schaalbaarheid en realtime analyses, samen met flexibele API's die integratie op maat tot een fluitje van een cent maken.
SendGrid helpt je om je te...
Meer informatie over SendGrid
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 60,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
Overzicht
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media.
Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.7
Overzicht
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen (verkoop@, ondersteuning@, enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren.
Meer informatie over Front
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 29,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.2
Gerelateerde categorieën
- Marketing automation software
- Customer support software
- Customer engagement software
- Customer communication management software
- Knowledge Base Software
- Conversationele marketing software
- Klantenservice software
- E-mail marketing software
- Live chat software
- Lead generation software
- SMS-marketing software
- CRM-software voor makelaars
- Customer experience software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Customer satisfaction software
- Chatbot software