Comm100 Live Chat alternatieven

Comm100 Live Chat

4,7 (107)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Comm100 Live Chat?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Comm100 Live Chat als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Comm100 Live Chat om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Comm100 Live Chat?


Top 20 alternatieven

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Help je klanten met realtime ondersteuning, een ingebouwd helpcentrum en bots voor snelle self-service. Meer informatie over Intercom

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.4

LiveChat

Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk

Overzicht

Maak contact met je klanten op de website, help hen onmiddellijk als er vragen zijn en creëer een geweldige klantervaring. Probeer LiveChat gratis. Meer informatie over LiveChat

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

LiveHelpNow

Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice

Overzicht

LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 21,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

NICE CXone

Cloudgebaseerde software voor contactcenters

Overzicht

De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 71,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.3

tawk.to

Oplossing voor livechatondersteuning en berichten

Overzicht

tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen contact te leggen met klanten via een mobiele toepassing of website. Het platform stelt gebruikers in staat om de chatgeschiedenis en prestatieanalyses te bekijken en klantcommunicatie te volgen via aanpasbare pagina's. Meer informatie over tawk.to

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

Conversational Cloud

Leverancier van oplossingen voor livechat, messaging en bots

Overzicht

LivePerson is een marktleider in conversationele AI en chatbots op ondernemingsniveau die de verkoop verhogen en de klantenservice op grote schaal verbeteren op alle favoriete berichtenkanalen. Meer informatie over Conversational Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om tickets moeiteloos op te lossen. Bereik klanten op elk kanaal en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle interacties, inclusief de interacties uit meer dan 700 app-integraties. Meer informatie over Zendesk Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

Geweldige klantenservice begint met betere klantenservice software. Meer informatie over LiveAgent

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

Front

Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams

Overzicht

Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar ondersteuning@- of info@-adressen in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.3

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

User.com

De motor van groei.

Overzicht

Onboard nieuwe klanten en bied geweldige ondersteuning met een eenvoudig te gebruiken livechat, mailingservice, software voor het creëren van kennisbanken en geautomatiseerde berichten. Meer informatie over User.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.3

INSIDE

Visueel omnichannel platform voor klantenbinding:

Overzicht

INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 120,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is de toonaangevende gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning van e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en... Meer informatie over Bitrix24

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

Genesys Cloud CX

Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering

Overzicht

Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 75,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.3

Webex Suite

Spraak- en videoconferenties met schermdeling

Overzicht

Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 12,85
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

Help Lightning

Software voor samenwerking op afstand met virtuele interactietools

Overzicht

Help Lightning is webgebaseerde software voor ondersteuning op afstand waarmee dienstverlenende organisaties van elke omvang klanten of nieuw personeel kunnen helpen met non-verbale communicatie, handgebaren en visuele aanwijzingen binnen een omgeving van gemengde realiteit. Meer informatie over Help Lightning

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 75.000,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

Crisp

Alles-in-één multi-channel oplossing voor klantberichten

Overzicht

Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger, Twitter, SMS en andere tools zoals drip-campagnes, kennisbank of zelfs chatbots. Meer informatie over Crisp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Froged

Software voor klantenbinding

Overzicht

FROGED is een alles-in-één platform voor productsucces, ontworpen om je volledige klantlevenscyclus te ontwikkelen, van onboarding en betrokkenheid tot proactieve klantenondersteuning. Gemaakt door een SaaS, voor SaaS-bedrijven, en het is eenvoudig. Heel eenvoudig. Meer informatie over Froged

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 79,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Helpshift

Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps

Overzicht

Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.6

Snel overzicht van Comm100 Live Chat

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 31,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4