Hoe komen deze alternatieven overeen met NABD System?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met NABD System als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor NABD System om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor NABD System?


Top 20 alternatieven

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.5

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

Front

Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams

Overzicht

Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Issuetrak

Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice

Overzicht

100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 69,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

TeamSupport

B2B klantenservicesoftware

Overzicht

TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 61,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4 Prijsmodellen bekijken

Vivantio

Flexibele software. Gerichte dienstverlening.

Overzicht

Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 42,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Vision Helpdesk

Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk

Overzicht

Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1) Helpdesksoftware voor meerdere kanalen 2) Satelliet helpdesk (helpdesk voor meerdere bedrijven) 3) Servicedesksoftware (PinkVerify-gecertificeerd - ITIL-/ITSM-conform) Meer informatie over Vision Helpdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Centralpoint

Platform voor het beheer van digitale ervaringen en inhoud

Overzicht

Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners. Meer informatie over Centralpoint
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25.000,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 74,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.6

Freshservice

Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven

Overzicht

Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

LiveHelpNow

Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice

Overzicht

LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 21,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

HappyFox Help Desk

Software voor helpdesk en klantenondersteuning

Overzicht

HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

CloudBlue PSA

Professional Services Automation van de volgende generatie.

Overzicht

HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar in de cloud. Het omvat geïntegreerde urenregistratiesystemen en geautomatiseerde facturering. Meer informatie over CloudBlue PSA
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 65,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Gladly

Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform.

Overzicht

Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 150,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.3

Marker

Visuele tool voor foutopsporing

Overzicht

Marker.io is een visuele tool voor foutopsporing waarmee gebruikers visuele fouten, ideeën en taken kunnen vastleggen en melden in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana, en meer. Meer informatie over Marker
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

NeeyamoWorks

Helpdesksoftware voor HR-vragen

Overzicht

NeeyamoWorks ServiceDesk is een ticketsysteem en ondersteuningshub, ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren, toewijzen en oplossen van vragen van werknemers. Het kan door bedrijven worden gebruikt om hun werknemers een self-service kennishub en een ticketsysteem te bieden om hun HR-gerelateerde twijfels of vragen op te lossen. Meer informatie over NeeyamoWorks
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.6
Snel overzicht van NABD System
4,6 (38)
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 30,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
Meer info