Help Scout

4,6 (217)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Help Scout?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Help Scout als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Help Scout om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Help Scout?


Top 20 alternatieven

Crisp

Alles-in-één multi-channel oplossing voor klantberichten

Overzicht

Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger, Twitter, SMS en andere tools zoals drip-campagnes, kennisbank of zelfs chatbots. Meer informatie over Crisp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

TeamSupport

B2B klantenservicesoftware

Overzicht

Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en verhoog de klanttevredenheid met TeamSupport. Meer informatie over TeamSupport

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

Gmail

Gratis e-mail- en inboxbeheer-app van Google's G Suite

Overzicht

Gmail is een gratis, door advertenties ondersteunde e-mailservice die wordt aangeboden als onderdeel van G Suite van Google, met 15 GB opslag, kleurgecodeerde inboxfilters en knop voor zending "Ongedaan maken". Meer informatie over Gmail

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.4

Kayako

Uniform klantenservice-platform

Overzicht

Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 30,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.6

Groove

Oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail

Overzicht

Groove is een cloudgebaseerde oplossing voor verkoopbetrokkenheid voor accountgebaseerde verkoopteams die Gmail en Salesforce gebruiken. De software synchroniseert gegevens tussen e-mail en CRM-systemen en biedt tools voor het automatiseren van campagnes, verkoopanalyses, het prioriteren van accounts, het volgen van e-mails, het plannen van... Meer informatie over Groove

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,16
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Procurify

Haal meer uit de uitgaven van je organisatie.

Overzicht

Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

Claris FileMaker

Ontwikkeling van aangepaste toepassingen

Overzicht

Claris FileMaker is een platform voor de ontwikkeling van aangepaste toepassingen waarmee bedrijven unieke toepassingen kunnen maken die in de cloud of lokaal kunnen worden geïmplementeerd. Het biedt functies zoals scripts, triggers en grafische vormgevingstools om toepassingen af te stemmen op zakelijke behoeften. Meer informatie over Claris FileMaker

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 16,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.4

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

Geweldige klantenservice begint met betere klantenservice software. Meer informatie over LiveAgent

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3 Prijsmodellen bekijken

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Front

Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams

Overzicht

Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar ondersteuning@- of info@-adressen in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

HubSpot Service Hub

Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang

Overzicht

HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

HappyFox Help Desk

Software voor helpdesk en klantenondersteuning

Overzicht

HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Help je klanten met realtime ondersteuning, een ingebouwd helpcentrum en bots voor snelle self-service. Meer informatie over Intercom

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.4

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om tickets moeiteloos op te lossen. Bereik klanten op elk kanaal en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle interacties, inclusief de interacties uit meer dan 700 app-integraties. Meer informatie over Zendesk Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die krachtige oplossingen biedt waarmee bedrijven van elke omvang klantrelaties tussen verschillende kanalen kunnen versterken. Meer informatie over Freshdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 Prijsmodellen bekijken

JAGGAER

Systeem voor samenwerking en inkoop voor productiebedrijven

Overzicht

JAGGAER eProcurement is een configureerbare oplossing voor supply chain-samenwerking die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van inkoop, sourcing, leveranciersnetwerken en meer. Beheerders kunnen de aankoopervaring vereenvoudigen door catalogusitems en interne inventaris te vergelijken op een uniforme marktplaats. Meer informatie over JAGGAER

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.6

SysAid

Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool

Overzicht

Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 79,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Issuetrak

Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice

Overzicht

Dankzij flexibiliteit, eenvoud, betrouwbaarheid en uitstekende ondersteuning is IssueTrak een uitstekende oplossing voor klantenservice. Levert al 20 jaar prestaties. Meer informatie over Issuetrak

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 26,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Snel overzicht van Help Scout

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 20,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4