Help Scout alternatieven
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met Help Scout?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Help Scout als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Help Scout om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Top 20 alternatieven
Overzicht
Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger, Twitter, SMS en andere tools zoals drip-campagnes, kennisbank of zelfs chatbots.
Meer informatie over Crisp
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
Overzicht
Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en verhoog de klanttevredenheid met TeamSupport.
Meer informatie over TeamSupport
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 29,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
Overzicht
Gmail is een gratis, door advertenties ondersteunde e-mailservice die wordt aangeboden als onderdeel van G Suite van Google, met 15 GB opslag, kleurgecodeerde inboxfilters en knop voor zending "Ongedaan maken".
Meer informatie over Gmail
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
0.4
Overzicht
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek.
Meer informatie over Kayako
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 30,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8
0.6
Overzicht
Groove is een cloudgebaseerde oplossing voor verkoopbetrokkenheid voor accountgebaseerde verkoopteams die Gmail en Salesforce gebruiken. De software synchroniseert gegevens tussen e-mail en CRM-systemen en biedt tools voor het automatiseren van campagnes, verkoopanalyses, het prioriteren van accounts, het volgen van e-mails, het plannen van...
Meer informatie over Groove
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 50,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.2
Overzicht
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 7,16
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.1
Overzicht
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens.
Meer informatie over Procurify
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
Overzicht
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.2
Overzicht
Claris FileMaker is een platform voor de ontwikkeling van aangepaste toepassingen waarmee bedrijven unieke toepassingen kunnen maken die in de cloud of lokaal kunnen worden geïmplementeerd. Het biedt functies zoals scripts, triggers en grafische vormgevingstools om toepassingen af te stemmen op zakelijke behoeften.
Meer informatie over Claris FileMaker
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 16,50
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.4
Overzicht
Geweldige klantenservice begint met betere klantenservice software.
Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Overzicht
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice.
Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 14,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.1
Overzicht
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar ondersteuning@- of info@-adressen in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Probeer Front gratis uit.
Meer informatie over Front
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 29,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.2
HubSpot Service Hub
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
Overzicht
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer.
Meer informatie over HubSpot Service Hub
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 20,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.1
Overzicht
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers.
Meer informatie over HappyFox Help Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 9,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.1
Overzicht
Help je klanten met realtime ondersteuning, een ingebouwd helpcentrum en bots voor snelle self-service.
Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 39,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.4
Overzicht
De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om tickets moeiteloos op te lossen. Bereik klanten op elk kanaal en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle interacties, inclusief de interacties uit meer dan 700 app-integraties.
Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 55,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.2
Overzicht
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die krachtige oplossingen biedt waarmee bedrijven van elke omvang klantrelaties tussen verschillende kanalen kunnen versterken.
Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Overzicht
JAGGAER eProcurement is een configureerbare oplossing voor supply chain-samenwerking die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van inkoop, sourcing, leveranciersnetwerken en meer. Beheerders kunnen de aankoopervaring vereenvoudigen door catalogusitems en interne inventaris te vergelijken op een uniforme marktplaats.
Meer informatie over JAGGAER
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 1,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8
0.6
Overzicht
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie.
Meer informatie over SysAid
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 79,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.2
Overzicht
Dankzij flexibiliteit, eenvoud, betrouwbaarheid en uitstekende ondersteuning is IssueTrak een uitstekende oplossing voor klantenservice. Levert al 20 jaar prestaties.
Meer informatie over Issuetrak
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 26,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.2
Populaire vergelijkingen
- Help Scout Vs. Crisp
- Help Scout Vs. TeamSupport
- Help Scout Vs. Gmail
- Help Scout Vs. Kayako
- Help Scout Vs. Groove
- Help Scout Vs. Jira
- Help Scout Vs. Procurify
- Help Scout Vs. Salesforce Service Cloud
- Help Scout Vs. Claris FileMaker
- Help Scout Vs. LiveAgent
- Help Scout Vs. Zoho Desk
- Help Scout Vs. Front