Evernote Teams alternatieven

Evernote Teams

4,4 (8.231)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Evernote Teams?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Evernote Teams als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Evernote Teams om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Evernote Teams?


Top 20 alternatieven

ownCloud

Open source platform voor het delen van bedrijfsbestanden en samenwerking

Overzicht

ownCloud is een open source platform voor het delen van bedrijfsbestanden dat is ontworpen om gebruikers vanaf elk apparaat veilige toegang te bieden tot bedrijfsbestanden en -documenten. API's en open architectuur maken de toevoeging van huisstijl en uitbreiding van kernfunctionaliteit mogelijk om te voldoen aan veranderende bedrijfsbehoeften. Meer informatie over ownCloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Nuclino

Webgebaseerde kennisbank voor teams

Overzicht

Nuclino is een platform voor kennisbeheer en teamsamenwerking waarmee gebruikers in realtime documenten kunnen creëren en ze als een wiki direct met elkaar kunnen verbinden. De oplossing helpt teamleden bij elkaar te brengen door samenwerking mogelijk te creëren via werkruimten, visuele borden en het delen van documenten. Meer informatie over Nuclino

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Overzicht

Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer. Meer informatie over Microsoft To Do

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.4

Dropbox Paper

Realtime collaboratieve documentwerkruimte

Overzicht

Dropbox Paper is een cloudgebaseerde werkruimte voor samenwerking waarmee teams documenten kunnen organiseren, taken kunnen toewijzen, takenlijsten kunnen maken en in realtime kunnen samenwerken. Het platform is volledig geïntegreerd met Dropbox, zodat gebruikers voorbeelden van hun opgeslagen bestanden kunnen opnemen in de documenten die ze maken. Meer informatie over Dropbox Paper

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

TopNotepad

Alles-in-één software voor het beheer van kleine bedrijven

Overzicht

TopNotepad is een cloudgebaseerde bedrijfsbeheeroplossing voor freelancers en kleine bedrijven, die facturering, boekhouding, CRM, leadbeheer en meer biedt. Meer informatie over TopNotepad

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 12,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Todoist

Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms

Overzicht

Todoist is een eenvoudige maar krachtige app voor takenlijsten die uitstekend is beoordeeld door Apple, Google, The Verge, Forbes en meer. Sinds 2007 hebben meer dan 25 miljoen mensen Todoist gebruikt om hun werk en leven te organiseren, waarbij ze meer dan twee miljard taken hebben uitgevoerd. Meer informatie over Todoist

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Google Calendar

Webgebaseerde toepassing voor tijdbeheer en agenda

Overzicht

Check eenvoudig Google Agenda en voeg nieuwe evenementen toe van websites die je bezoekt. Je kunt een knop toevoegen aan je browserwerkbalk waarop je simpelweg kunt klikken om aankomende evenementen uit Google Agenda te bekijken, zonder ooit je pagina te verlaten. En als je op sites bent waarvoor speciale evenementen zijn gecodeerd, kun je op de... Meer informatie over Google Calendar

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.5

Google Docs

Online creëren en bewerken van documenten

Overzicht

Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.5

Google Drive

Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer

Overzicht

Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.4

Microsoft Teams

Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365

Overzicht

Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 4,20
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Slack

Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen

Overzicht

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Microsoft Project

Projectmanagement en samenwerkingssoftware

Overzicht

Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

OneDrive

Veilige toegang, delen en opslag van bestanden

Overzicht

OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Microsoft Excel

Spreadsheetsoftware

Overzicht

Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen. Meer informatie over Microsoft Excel

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Notejoy

Samenwerkingstool voor het maken, bewerken en delen van inhoud

Overzicht

Notejoy is een samenwerkingstool die organisaties helpt bij het vastleggen, delen en ontdekken van ideeën met behulp van notities om roadmaps, blogposts, oproepscripts, onboarding-materiaal, OKR's en meer te genereren. Gebruikers kunnen afbeeldingen uploaden, checklists maken, codes delen en markdown-syntaxis en sneltoetsen definiëren. Meer informatie over Notejoy

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 4,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Asana

Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Overzicht

Asana is een productiviteitstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Microsoft OneNote

Samenwerking en bestandsbeheer

Overzicht

Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Deputy

Personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie (tijdklok) en meer

Overzicht

Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en communicatie, met mobiele apps waarmee gebruikers hun teams waar ze ook zijn kunnen beheren. Meer informatie over Deputy

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Snel overzicht van Evernote Teams

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 7,99

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3