Hoe komen deze alternatieven overeen met TeamSupport?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met TeamSupport als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor TeamSupport om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor TeamSupport?


Top 20 alternatieven

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1 Prijsmodellen bekijken

HappyFox Help Desk

Software voor helpdesk en klantenondersteuning

Overzicht

HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Salesforce Sales Cloud

Cloudgebaseerde CRM en verkoopautomatisering

Overzicht

Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.4

Claris FileMaker

Ontwikkeling van aangepaste toepassingen

Overzicht

Claris FileMaker is een platform voor de ontwikkeling van aangepaste toepassingen waarmee bedrijven unieke toepassingen kunnen maken die in de cloud of lokaal kunnen worden geïmplementeerd. Het biedt functies zoals scripts, triggers en grafische vormgevingstools om toepassingen af te stemmen op zakelijke behoeften. Meer informatie over Claris FileMaker
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.4

NICE CXone

Cloudgebaseerde software voor contactcenters

Overzicht

De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 100,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.4

Zoho CRM

CRM-software die je helpt om slimmer, beter en sneller te verkopen.

Overzicht

Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter en sneller te sluiten. Met de oplossing kunnen bedrijven hun klanten bereiken via elk kanaal, zoals telefoon, e-mail, sociale media en livechat. Meer informatie over Zoho CRM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1 Prijsmodellen bekijken

NetSuite

Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer

Overzicht

NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende klanten wereldwijd om al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit te voeren. Meer informatie over NetSuite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.6

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

Help Scout

Webgebaseerde helpdesk ontworpen voor een betere klantervaring

Overzicht

Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 74,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.4

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

osTicket

Ticketsysteem voor klantenondersteuning

Overzicht

osTicket is open source ticketbeheer-software voor klantenondersteuning. Met de toepassing kun je alle inkomende vragenstellers uit e-mail, webformulieren en telefoongesprekken in één platform verzamelen. Vervolgens kun je tickets filteren en deze naar de juiste medewerker doorsturen. Je gebruikt de automatische toewijzingsfunctie en automatische... Meer informatie over osTicket
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.4

Kayako

Uniform klantenservice-platform

Overzicht

Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 30,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.6

Odoo

Open source ERP- en CRM-softwarepakket

Overzicht

Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget. Meer informatie over Odoo
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.4 Prijsmodellen bekijken

SolarWinds Service Desk

Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer

Overzicht

SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Zoho Social

Social media marketing voor groeiende bedrijven

Overzicht

Zoho Social helpt marketeers in kleine tot grote organisaties om de aanwezigheid van hun merk op sociale media te vergroten met actiegerichte inzichten die zijn gericht op content en betrokkenheid door een onbeperkt aantal berichten in te plannen, sociale netwerken te beheren, gesprekken te volgen en de prestaties te meten vanaf één enkel... Meer informatie over Zoho Social
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3 Prijsmodellen bekijken

HubSpot Marketing Hub

Alles-in-één inbound marketingplatform.

Overzicht

De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt van contentmarketing, marketing automation, sociale media, analyses en meer, waarmee marketingteams van elke omvang in staat zijn het verkeer te laten groeien, leads te converteren en klanten te volgen, en dit alles op één plek. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

Freshservice

Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven

Overzicht

Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 Prijsmodellen bekijken
Snel overzicht van TeamSupport
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 49,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
Meer info