Hoe komen deze alternatieven overeen met JunoOne?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met JunoOne als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor JunoOne om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor JunoOne?


Top 20 alternatieven

Microsoft Visual Studio

Software verzenden en creëren

Overzicht

Microsoft Visual Studio Online is een webgebaseerde toepassing voor samenwerking en projectmanagement die is ontworpen voor het verzenden en creëren van software. Met het platform van Microsoft Visual Studio Online kun je meerdere softwareprojecten creëren en programmeerprocessen volgen en beheren om fouten, achterstanden, nieuwe functies en meer... Meer informatie over Microsoft Visual Studio

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 45,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

OTRS

Helpdesksoftware voor klantenservice- en managementteams

Overzicht

OTRS is helpdesksoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van resources, workflows, interne communicatieprocessen, klanten, serviceverzoeken en meer op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen toegangsrechten configureren, waardoor medewerkers klantgegevens kunnen bekijken. Meer informatie over OTRS

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Vereenvoudig beslissingen met projectportfoliobeheer van Wrike. Beoordeel risicovolle projecten, gebruik krachtig middelenbeheer en verkrijg projectinzichten met aanpasbare rapporten. Gebruik automatisering om je rendement te maximaliseren en een uitstekend portfolio op te bouwen. Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Asana

Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Overzicht

Asana is een productportfoliobeheertool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 13,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is software voor projectportfoliobeheer en is een ideale oplossing voor projectportfoliobeheer met de mogelijkheid om je projectportfolio's te centraliseren. Je kunt prestaties eenvoudig visualiseren met behulp van meerdere gegevensweergaven om de optimale projectprioritering en -volgorden te bepalen waarmee je je rendement kunt... Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 8,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

Portfolio for Jira biedt één nauwkeurige weergave voor het plannen en beheren van initiatieven voor meerdere teams en projecten - elk team, van elke omvang. Ga aan de slag. Meer informatie over Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,53
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

Volg al je initiatieven op één plek. Portfolios is een controlecentrum voor alles wat je bij moet houden in je bedrijf in ClickUp, van strategie tot uitvoering. Observeer de voortgang terwijl het gebeurt, stel je bedrijfsstrategie op en hou iedereen op de hoogte. Meer informatie over ClickUp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Zoho Sprints

Agile projectplanning en tracking voor softwareontwikkelingsteams

Overzicht

Zoho Sprints is een samenwerkende, agile projectplanning- en trackingoplossing voor agile teams, met scrum, agile rapportage en native mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Zoho Sprints

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Aha!

's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.

Overzicht

Meer dan 5000 bedrijven en 400.000 gebruikers vertrouwen op deze cloudgebaseerde software om geliefde producten te bouwen en dit met plezier te doen. Meer informatie over Aha!

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 59,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Hive

Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Hive is krachtig, intuïtief projectmanagement voor invloedrijke bedrijven. Meer informatie over Hive

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

GoodDay

Cloudgebaseerd werkmanagementplatform voor bedrijven van elke omvang

Overzicht

GoodDay is een cloudgebaseerd platform voor werkmanagement dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van projectplanning, productbeheer, taakorganisatie, voortgangscontrole en samenwerking. Het platform bevat een interactief dashboard waarmee gebruikers taken kunnen bekijken, plannen, inroosteren en uitvoeren. Meer informatie over GoodDay

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.4

SpiraTeam

Volledige application lifecycle management

Overzicht

Ben je het beu om handmatig een lappendeken van hulpmiddelen en systemen van verschillende leveranciers aan elkaar te "plakken"? Heb je er genoeg van dat het testen van de softwarelevenscyclus niet werkt zoals het hoort? Neem de controle over de ontwikkelings- en softwaretestcyclus van je project met SpiraTeam® van Inflectra. Meer informatie over SpiraTeam

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 57,33
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Smartsheet

Online projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Adobe Workfront

Software voor bedrijfsbeheer

Overzicht

Gebruik Workfront PPM om projecten binnen portfolio's te vergelijken en te evalueren op basis van tijd, budget en bedrijfsmiddelen met behulp van portfolio-optimalisatie en business case tools. Meer informatie over Adobe Workfront

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Flowlu

Online pakket projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Flowlu is een online tool voor bedrijfsvoering die taakbeheer, projectmanagement, online facturering en kennisbeheer biedt. Meer informatie over Flowlu

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.6

Forecast

Middelenplanning en projectmanagement voor bureaus

Overzicht

Perfect voor bedrijven die de voortgang van hun projectportfolio's in real time willen volgen en de kleinste details in het oog willen houden. Meer informatie over Forecast

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

VisionFlow

Productontwikkeling, ALM, ITSM, Helpdesk, projectmanagement en CRM

Overzicht

VisionFlow is een krachtige, web-based software met modules voor probleemoplossing, klantenondersteuning, CRM, tijdmanagement, documentbeheer, product- en releasebeheer, beheer van middelen en nog veel meer. VisionFlow biedt uitgebreide functionaliteit, maar is tegelijkertijd gebruiksvriendelijk en flexibel. Meer informatie over VisionFlow

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Miro

Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.

Overzicht

Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Met Miro kun je een compleet projectintakeproces krijgen, van projectidee tot actief project. Visualiseer en prioriteer projecten en beperk het werk in uitvoering tot de hoogste prioriteiten die de meeste impact zullen opleveren. Meer informatie over Miro

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Snel overzicht van JunoOne

4,3 (12)

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 10,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3