MARMIND alternatieven

Hoe komen deze alternatieven overeen met MARMIND?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met MARMIND als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor MARMIND om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor MARMIND?


Top 20 alternatieven

Microsoft Excel

Spreadsheetsoftware

Overzicht

Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen. Meer informatie over Microsoft Excel
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Adobe Workfront

Software voor bedrijfsbeheer

Overzicht

Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren. Meer informatie over Adobe Workfront
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Asana

Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Overzicht

Asana is het toonaangevende werkbeheerplatform voor teamoverschrijdend werk dat werknemers afstemt op bedrijfsdoelen en een registratiesysteem creëert om teams te helpen deze doelen te bereiken. Schep duidelijkheid over prioriteiten en verantwoordelijkheden binnen teams, en monitor de voortgang in realtime om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 13,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Screendragon

Werkmanagementsoftware voor middelgrote organisaties

Overzicht

Screendragon is werkmanagementsoftware voor teams in marketing, bureaus en professionele dienstverlening. Gebruikt door Kellogg's, The IOC, BP, Virgin Atlantic, McCann, TBWA en meer. De softwareoplossing voor workflowbeheer werd in 2019 op Capterra door klanten verkozen tot 'Best Value'. Meer informatie over Screendragon
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

CoSchedule Marketing Suite

Holistisch platform voor marketingprojectmanagement voor marketeers

Overzicht

CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. Meer informatie over CoSchedule Marketing Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.6

Bloomreach

Een populaire Commerce Experience Cloud

Overzicht

Krachtige content, klantenbinding en productontdekking om echte personalisatie te bereiken en ongeëvenaarde bedrijfsgroei te stimuleren. Meer informatie over Bloomreach
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.5

Smartsheet

Online projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

CloudOffix

Op klanten gebaseerd platform in de cloud voor bedrijfsmanagement

Overzicht

CloudOffix is een alles-in-één CRM-platform met een 360-graden beeld van de klant en biedt eenvoudige aanpassingsfuncties, met toegang tot alle native geïntegreerde apps via één scherm. Meer informatie over CloudOffix
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.6

EQUP

Een premium CRM-systeem dat echt presteert

Overzicht

EQUP is ontworpen om de kloof te overbruggen tussen de momenteel beschikbare oplossingen en de vereisten van eigenaren van kleine bedrijven. Unieke functies: - inventarispooling; - gratis versie heeft geen functiebeperkingen; - speciale resources om je account te beheren; - sectorspecifieke oplossingen. Meer informatie over EQUP
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.3

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Productive

Beheer van de productlevenscyclus voor bureaus en adviesbureaus.

Overzicht

Productive is een end-to-end tool voor bureaubeheer die je een overzicht geeft van de activiteiten van je bureau. Meer informatie over Productive
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

ProWorkflow

Projectmanagement en tijdregistratie voor teams van elke grootte.

Overzicht

Blijf op de hoogte van projecten en deadlines met ProWorkflow - een samenwerkingsoplossing voor de taken van je team, urenregistratie en facturering. Ondersteunt bedrijven van elke omvang met vriendelijke en deskundige service en toptechnologie. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Salesforce Marketing Cloud

Val op in de inbox van je klanten.

Overzicht

Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument te vergroten. Meer informatie over Salesforce Marketing Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4.800,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.8

Admation

Projectmanagement voor marketing- en advertentiebureaus

Overzicht

admation is een collaboratieve tool voor de goedkeuringsworkflow die projectmanagement, resourceplanning en urenregistratietools integreert in één uitgebreid online platform. Meer informatie over Admation
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,3 1.3

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Mailchimp

Platform voor e-mail- en reclamemarketing automation

Overzicht

MailChimp is een platform voor marketing automation waarmee gebruikers e-mail en reclamecampagnes kunnen opstellen, verzenden en analyseren met e-mailsjablonen, bestemmingspagina's en een mobiele app. Meer informatie over Mailchimp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 13,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2
Snel overzicht van MARMIND
4,6 (27)
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6