Hoe komen deze alternatieven overeen met Notion?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Notion als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Notion om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Notion?


Top 20 alternatieven

Todoist

# 1 Alternatief

Overzicht

Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat. Meer informatie over Todoist
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Google Keep

Note-taking application with color coding and labeling

Overzicht

Google Keep is a web-based note-taking application designed to help individuals and professionals capture ideas with their voice, check tasks off to-do lists, add images to notes, and more. It lets users create, share, and collaborate with team members on lists and notes. Meer informatie over Google Keep
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.3

Notability

Note-taking and PDF annotation application

Overzicht

Notability is a mobile-based note-taking application, which helps individuals collaborate and manage projects using sketching and PDF annotation tools. Users can create hand-crafted notes with GIFs, web pages, or images, rotate or color the ideas, and organize them as per requirements. Meer informatie over Notability
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,82
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Basecamp

Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie

Overzicht

Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 11,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3 Prijsmodellen bekijken

Slite

Documentatietool voor het organiseren van kennisbanken

Overzicht

Slite is een collaboratief documentatieplatform dat is ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven te helpen bij het creëren, delen en bijwerken van kennisbanken om teamvergaderingen en onboarding van medewerkers te vergemakkelijken. Hiermee kunnen gebruikers projectplannen beheren, versiegeschiedenis van documenten bekijken en updates over... Meer informatie over Slite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,67
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Dropbox Business

Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden

Overzicht

Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Things

Task management software for iOS, Mac & Apple Watch users

Overzicht

Things by Cultured Code is a task management software designed to help iOS, Mac, and Apple Watch users handle structured content, checklists, and calendars. The application enables organizations to set up reminders, manage projects, create and track to-do lists, and add notes on a unified platform. Meer informatie over Things
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 Prijsmodellen bekijken

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3 Prijsmodellen bekijken

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Agenda

Tool for increasing efficiency in company HR departments.

Overzicht

Agenda is designed for HR staff wishing to reduce the time and cost of routine tasks. The tool enables more efficient staff management and includes a billing option. The reduction in routine processes enables users to focus on core tasks. Meer informatie over Agenda
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4 0.6

Taskworld

Collaboratief projectmanagement met ingebouwde chatfunctie

Overzicht

Taskworld is een cloudgebaseerde oplossing voor project- en taakbeheer die een combinatie biedt van visuele taakborden, privé-en groepsberichten, projectanalyses en meer. Meer informatie over Taskworld
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 11,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Microsoft Teams

Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365

Overzicht

Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,20
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Milanote

Visuele storyboardoplossing voor het organiseren van ideeën en projecten

Overzicht

Milanote is cloudgebaseerde samenwerkingssoftware die is ontworpen om creatieve teams te helpen bij het beheren van storyboarding, creatief schrijven en briefings, mindmapping, notities maken en brainstormen. Hiermee kunnen gebruikers privéborden maken en projecten delen met teamleden om feedback te verzamelen en de servicekwaliteit te garanderen. Meer informatie over Milanote
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Google Docs

Online creëren en bewerken van documenten

Overzicht

Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

Confluence

Maak, organiseer en bespreek het werk met je team

Overzicht

Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 55,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3 Prijsmodellen bekijken

Coda

Text and spreadsheet documents management solution

Overzicht

Coda helps businesses create, edit, and view text documents and spreadsheets to streamline processes related to product launches, project management, and more. Customizable templates let users create personalized documents for meetings, brainstorming sessions, customer feedback, and to-do lists. Meer informatie over Coda
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Google Drive

Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer

Overzicht

Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1
Snel overzicht van Notion
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 10,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
Meer info