Hoe komen deze alternatieven overeen met TOPdesk?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met TOPdesk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor TOPdesk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor TOPdesk?


Top 20 alternatieven

Freshdesk

# 1 Alternatief

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1 Prijsmodellen bekijken

Airdesk

Centralized workspace for all services.

Overzicht

Airdesk is a centralized workspace with a 360º view of all your services. With it, businesses can manage customers and contacts, deals and contracts, project and task management, customer interactions and ticket handling in a single place. Meer informatie over Airdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5 0.5

EcholoN

Help desk software for managing customer service processes

Overzicht

EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5.500,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

VIZOR IT Asset Management

ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer.

Overzicht

VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4 0.5

Vivantio

Flexibele software. Gerichte dienstverlening.

Overzicht

Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 42,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Alloy Navigator

Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen

Overzicht

Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

4me

Enterprise servicebeheer met SIAM-ondersteuning

Overzicht

4me stelt alle interne en externe dienstverleners van een onderneming in staat om samen te werken, terwijl 4me de kwaliteit van de dienstverlening bijhoudt. Meer informatie over 4me
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5 0.5

HaloITSM

ITSM-oplossing voor het beheren van incidenten en activa

Overzicht

HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu... Meer informatie over HaloITSM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

C2 ATOM

The ultimate ITSM platform

Overzicht

C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Canfigure

Modulaire ITSM- en ITAM-oplossing gebaseerd op ITIL-principes

Overzicht

Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Deepser

Software voor IT-servicedesk, ticketsysteem en middelenbeheer

Overzicht

Deepser is cloudgebaseerde software voor een IT-servicedesk en -ticketsysteem, waarmee bedrijven vragen van klanten kunnen afhandelen en problemen kunnen oplossen door taken naar de relevante afdelingen te sturen. Functies zijn onder andere samenwerking, prioritering, zoeken zonder medewerker, licentiebeheer, urenregistratie en rapportage. Meer informatie over Deepser
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

BOSSDesk

BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software

Overzicht

BOSSDesk is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent US based customer support. Meer informatie over BOSSDesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

CloudBlue PSA

Professional Services Automation van de volgende generatie.

Overzicht

HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar in de cloud. Het omvat geïntegreerde urenregistratiesystemen en geautomatiseerde facturering. Meer informatie over CloudBlue PSA
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 65,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

VobeSoft

No-code Business Software

Overzicht

VobeSoft is a business software solution that configures a cloud database into business solutions without coding. Companies can use a pre-defined template or build custom enterprise applications. Meer informatie over VobeSoft
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 110,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

OTRS

Helpdesksoftware voor klantenservice- en managementteams

Overzicht

OTRS is helpdesksoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van resources, workflows, interne communicatieprocessen, klanten, serviceverzoeken en meer op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen toegangsrechten configureren, waardoor medewerkers klantgegevens kunnen bekijken. Meer informatie over OTRS
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Vision Helpdesk

Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk

Overzicht

Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1) Helpdesksoftware voor meerdere kanalen 2) Satelliet helpdesk (helpdesk voor meerdere bedrijven) 3) Servicedesksoftware (PinkVerify-gecertificeerd - ITIL-/ITSM-conform) Meer informatie over Vision Helpdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

SeamlessDesk

Helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang

Overzicht

SeamlessDesk is een cloudgebaseerd softwarepakket voor servicedesks dat is ontworpen om de processen voor klantenondersteuning van organisaties van elke omvang te helpen stroomlijnen. Beantwoord tickets met Help Desk, beheer bedrijfsmiddelen met Asset Manager, publiceer aanpasbare artikelen met Knowledgebase en nog veel meer. Meer informatie over SeamlessDesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3

Tiflux

Ticket management & helpdesk tool for customer service teams

Overzicht

Tiflux is a cloud-based ticket management software that helps businesses in IT, legal, finance, telecommunications, and other sectors handle and optimize ticket flows to streamline customer service processes. It lets employees create message templates, share documents, view chat history, and transfer chats to agents, facilitating multi-channel... Meer informatie over Tiflux
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3

Freshservice

Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven

Overzicht

Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1
Snel overzicht van TOPdesk
4,5 (50)
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 66,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Meer info