Hoe komen deze alternatieven overeen met TOPdesk?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met TOPdesk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor TOPdesk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor TOPdesk?


Top 20 alternatieven

JIRA Service Management

Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira

Overzicht

Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 60,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

IFS Ultimo

Geïntegreerd software platform voor meerdere bedrijfsprocessen.

Overzicht

Ultimo EAM is een geïntegreerd softwarepakket dat oplossingen biedt voor het beheren van faciliteiten, wagenparken, onderhoud, infra-activa, IT-diensten, medische activa en veiligheid. Het pakket is geschikt voor sectoren zoals productie, logistiek, gezondheidszorg, vrije tijd, overheid, onderwijs, milieu en energie. Meer informatie over IFS Ultimo

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

ServiceNow

IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen

Overzicht

ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 100,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Planon

Software voor vastgoed- en facilitair beheer

Overzicht

Planon Universe biedt een geïntegreerd systeem voor werkplekbeheer voor bedrijfsvastgoed, faciliteitsmanagers, dienstverleners en financiële professionals. Het helpt hen bedrijfsprocessen te stroomlijnen voor activa, werkplekken, onroerend goed en werknemers. Meer informatie over Planon

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 200.000,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,9 0.4

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Cherwell Service Management

Aanpasbare oplossing voor IT-servicebeheer

Overzicht

Cherwell Service Management is een webgebaseerd systeem voor IT-servicebeheer met codevrije architectuur, ITIL-geverifieerde processen, SIAM- en MSI-functionaliteit en meer. Meer informatie over Cherwell Service Management

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 189,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Vivantio

Flexibele software. Gerichte dienstverlening.

Overzicht

Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 59,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

Issuetrak

Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice

Overzicht

100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 26,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Neoforce

Neoforce: Cloudgebaseerd ITSM en Assetbeheer met Flexibel Klantenportaal

Overzicht

Optimaliseer interne en externe samenwerking met Neoforce's uitgebreide cloudgebaseerde platform. Beheer IT-services met flexibel ITSM, volg en beheer bedrijfsmiddelen, bewaak contracten, versterk relaties met klanten, bied aanpasbare klantenportalen en documenteer best practices met toegankelijke Wiki-functionaliteit. Een complete oplossing voor... Meer informatie over Neoforce

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5 0.7

Alloy Navigator

Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen

Overzicht

Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

VIZOR IT Asset Management

ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer.

Overzicht

VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 2,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4 0.3

SysAid

Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool

Overzicht

Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 79,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Freshservice

Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven

Overzicht

Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Deepser

Software voor IT-servicedesk, ticketsysteem en middelenbeheer

Overzicht

Deepser is cloudgebaseerde software voor een IT-servicedesk en -ticketsysteem, waarmee bedrijven vragen van klanten kunnen afhandelen en problemen kunnen oplossen door taken naar de relevante afdelingen te sturen. Functies zijn onder andere samenwerking, prioritering, zoeken zonder medewerker, licentiebeheer, urenregistratie en rapportage. Meer informatie over Deepser

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 35,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

HaloITSM

ITSM-oplossing voor het beheren van incidenten en activa

Overzicht

HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu... Meer informatie over HaloITSM

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 45,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Canfigure

Modulaire ITSM- en ITAM-oplossing gebaseerd op ITIL-principes

Overzicht

Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 200,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.4

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Wooqer

Eén app voor alle activiteiten - workflows, audits, checklists, enquêtes

Overzicht

Wooqer is één app voor alle activiteiten waarmee bedrijven en teams van elke omvang acties ter plaatse in overeenstemming kunnen brengen met de strategie. Digitaliseer papieren, Excel- of informele workflows, train mensen en deel ideeën en weet op het juiste moment wat er beslist moet worden - allemaal op één plek op Wooqer. Meer informatie over Wooqer

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Snel overzicht van TOPdesk

4,4 (87)

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 66,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3