UJET alternatieven

Hoe komen deze alternatieven overeen met UJET?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met UJET als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor UJET om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor UJET?


Top 20 alternatieven

Zoiper

Platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie voor SIP- en IAX-systemen

Overzicht

Zoiper is een platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie waarmee spraak- en video-oproepen plus instant message-berichten kunnen worden uitgevoerd via meerdere PBX-netwerken of favoriete SIP-providers, met smartphone-apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over Zoiper
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.4

Five9

Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters

Overzicht

Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.7

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.6

RingCentral MVP

RingCentral Office - compleet zakelijk telefoonsysteem

Overzicht

Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.7

Cisco Jabber

Webconferenties, unified communications, spraak- en video-oproep

Overzicht

Cisco Jabber is een tool voor unified communications waarmee bedrijven instant messaging, spraak- en video-oproepen, voice messaging en webconferenties kunnen bieden. Functies omvatten het delen van bestanden, het doorschakelen van gesprekken, het delen van desktops, permanente chat, actieve controles tijdens het bellen, smartwatch-compatibiliteit... Meer informatie over Cisco Jabber
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.7

Talkdesk

Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.

Overzicht

Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

NICE CXone

Cloudgebaseerde software voor contactcenters

Overzicht

De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 100,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.7

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

Genesys Cloud CX

Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering

Overzicht

Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 75,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.7

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.6

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.7

Thrio

Technologie voor contactcenters. Goed uitgevoerd.

Overzicht

Het CCaaS-platform van Thrio biedt robotische procesautomatisering, inkomende/uitgaande spraak, volledige omnichannel en ingebouwde AI-tools. Meer informatie over Thrio
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 89,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5 0.2

Akio.CX

Multi-channel platform voor klantrelatiebeheer

Overzicht

Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams. Meer informatie over Akio.CX
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.8

Bright Pattern

Omnichannel cloudgebaseerde callcentersoftware

Overzicht

Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 70,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8

3CX

Gehoste telefooncentrale met CRM-integratie en mobiele apps

Overzicht

3CX is een volledig uitgerust telefoonsysteem: wachtrijen voor oproepen, ingebouwde videogesprekken, webconferenties. Integreer livechat op de website, Facebook- en sms-berichten allemaal in één systeem. Op afstand - gebruik het vanaf elke locatie via mobiele en browser-apps. Open platform - volledig compatibel met populaire IP-telefoons en... Meer informatie over 3CX
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.5

Gladly

Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform.

Overzicht

Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 150,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8

Front

Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams

Overzicht

Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen (verkoop@, ondersteuning@, enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.7

User.com

De motor van groei.

Overzicht

User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.8
Snel overzicht van UJET
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8