HelpCrunch alternatieven

HelpCrunch

4,8 (186)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met HelpCrunch?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met HelpCrunch als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor HelpCrunch om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor HelpCrunch?


Top 20 alternatieven

HubSpot CRM

Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.

Overzicht

Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.4

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

Geweldige realtime klantenservice begint met betere livechatsoftware. Meer informatie over LiveAgent

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 Prijsmodellen bekijken

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Gebruik Salesforce Service Cloud om een gepersonaliseerde livechatsessie met je websitebezoekers te starten. Stuur chats door, controleer en coach agenten in realtime en meer. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.6

Customerly

Software voor de levenscyclus van klanten, voor ondersteuning, automatisering en meer.

Overzicht

Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren, ondersteuning te bieden, feedback te verzamelen en processen te automatiseren, zoals e-mailmarketing en routering van verzoeken. De alles-in-één-tool biedt livechat, enquêtes, marketing, CRM en meer. Meer informatie over Customerly

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3

Chaport

Op website geïntegreerde software voor live chatbox

Overzicht

Chaport is moderne software voor klantberichten met livechat via meerdere kanalen, chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram en groepschatmogelijkheden. Het heeft desktop-apps voor Mac, Windows, web en complete mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Chaport

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.1

JivoChat

Apps voor livechat met medewerkers voor iOS en Android

Overzicht

JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseerde, desktop- en mobiele apps voor medewerkers, inclusief realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen, en nog veel meer. Meer informatie over JivoChat

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

BirdSeed

Alles-in-één tool voor het betrekken van bezoekers bij websites

Overzicht

BirdSeed is niet alleen voor altijd gratis live chat, maar bevat ook 11 andere betrokkenheidstools die zich richten op kopers in een vroeg stadium, mensen die op een andere manier willen communiceren of wanneer je niet beschikbaar bent - alles-in-één knop. Meer informatie over BirdSeed

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7

Re:amaze

Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform.

Overzicht

Chat met online klanten in realtime. Stel kantooruren in. Creëer gerichte proactieve berichten voor betrokkenheid. Ideaal voor teams in ondersteuning, verkoop en marketing. Meer informatie over Re:amaze

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.1

EngageBay CRM

Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams

Overzicht

Geef je klanten de snelste, meest effectieve manier om met ondersteuningsmedewerkers te communiceren om hun vragen op te lossen. Stuur een proactief bericht om je klanten uit te nodigen voor een livechat. Laat je betrokkenheid zien door proactief ondersteuning te bieden. Automatiseer het chatbericht op basis van de verschillende factoren. Meer informatie over EngageBay CRM

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 14,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7

Tidio

Communicator voor bedrijven, live chat, messenger en e-mail

Overzicht

Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3

Userlike

Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang

Overzicht

Userlike is een live chat-oplossing voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Chat met je klanten via je website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Meer informatie over Userlike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 100,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.4

Freshchat

Livechatsoftware voor moderne berichtenuitwisseling

Overzicht

Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshchat

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4 0.7

Brevo

Dienst voor automatisering, marketing en transactionele e-mail en sms

Overzicht

SendinBlue-gebruikers waarderen de eenvoudige en krachtige tools voor het beheren van e-mailmarketingcampagnes, automatisering, transactionele e-mails en sms-berichten. De beste waarde in e-mailmarketing. Meer informatie over Brevo

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Drift

Livechat en berichten in de app voor verkoop en marketing

Overzicht

Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.6

Crisp

Alles-in-één multi-channel oplossing voor klantberichten

Overzicht

Naast Live Chat hebben bedrijven nu te maken met klantenondersteuning via meerdere kanalen, dus Live Chat is niet langer voldoende. Door Crisp te gebruiken, kunnen bedrijven profiteren van een alles-in-één multi-channel klantenrelatieplatform waarmee ze hun communicatie beter kunnen schalen. Meer informatie over Crisp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

LiveChat

Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk

Overzicht

LiveChat fungeert als een volledig capabele tool waarmee je een complexe klantenservice kunt bieden en websitebezoekers proactief kunt omzetten in klanten. Meer informatie over LiveChat

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk biedt toonaangevende livechat-software die snel te implementeren en gebruiksvriendelijk is. Je kunt er realtime gespreksondersteuning mee bieden via web, mobiel en sociale media zoals Facebook/WhatsApp. Responstijden kunnen in sommige gevallen slechts 30 seconden zijn en de prestaties van medewerkers kunnen met 25% verbeteren. Meer informatie over Zendesk Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.5

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Communiceer snel en persoonlijk met klanten en leads via livechat op je website en in je app. Meer informatie over Intercom

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.7

tawk.to

Oplossing voor livechatondersteuning en berichten

Overzicht

tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen contact te leggen met klanten via een mobiele toepassing of website. Het platform stelt gebruikers in staat om de chatgeschiedenis en prestatieanalyses te bekijken en klantcommunicatie te volgen via aanpasbare pagina's. Meer informatie over tawk.to

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7

Snel overzicht van HelpCrunch

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 15,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,7