Hoe komen deze alternatieven overeen met Quiq?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Quiq als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Quiq om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Quiq?


Top 20 alternatieven

MessageBird

Bedrijfsbreed cloudgebaseerd communicatieplatform

Overzicht

MessageBird lost je communicatie-uitdagingen op via API's voor sms-berichten, spraak en conversaties. Meer informatie over MessageBird
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 74,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.5

User.com

De motor van groei.

Overzicht

User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Enterprise Bot

Intelligente omnichannel-gesprekken

Overzicht

AI-gestuurde intelligente virtuele assistenten en automatiseringstools die 24/7 ondersteuning mogelijk maken via e-mail, spraak en chat in het ecosysteem van je onderneming. Automatiseer 85% van alle gebruikersgerelateerde vragen in meer dan 12 talen, verhoog de CSAT-scores met 25% en wees binnen een dag klaar voor implementatie. Meer informatie over Enterprise Bot
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Drift

Livechat en berichten in de app voor verkoop en marketing

Overzicht

Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

Birdeye

Online reputatiebeheer

Overzicht

BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

INSIDE

Visueel omnichannel platform voor klantenbinding:

Overzicht

INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Bloomreach

Een populaire Commerce Experience Cloud

Overzicht

Krachtige content, klantenbinding en productontdekking om echte personalisatie te bereiken en ongeëvenaarde bedrijfsgroei te stimuleren. Meer informatie over Bloomreach
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2 Prijsmodellen bekijken

Web1on1

Online platform met message agent interface voor WhatsApp.

Overzicht

Met messaging software Web1on1 kan één centraal telefoonnummer gebruikt worden voor WhatsApp-contacten met alle teams of afdelingen. Dit voorkomt problemen bij afwezigheid van collega’s. Conversaties worden naar de juiste afdeling geleid en opgeslagen in lead management- en CRM-systemen. Meer informatie over Web1on1
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.5

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Front

Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams

Overzicht

Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen (verkoop@, ondersteuning@, enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

Genesys Cloud CX

Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering

Overzicht

Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 75,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

Heyday

Gespreks-AI-platform voor e-commerce en detailhandelaren

Overzicht

Heyday is een conversationeel AI-platform, dat is ontworpen om detailhandelaars en e-commercebedrijven te helpen leads vast te leggen en de betrokkenheid bij kopers te vergroten. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare branding, multi-channel communicatie, wachttijdbeheer, prioritering, pushmeldingen en standaardantwoorden. Meer informatie over Heyday
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Centralpoint

Platform voor het beheer van digitale ervaringen en inhoud

Overzicht

Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners. Meer informatie over Centralpoint
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25.000,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

BOTNATION AI

Op kunstmatige intelligentie gebaseerd platform voor het maken van chatbots.

Overzicht

BOTNATION AI is een cloudgebaseerde conversationele KI-oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het introduceren en beheren van chatbots voor websites en Facebook-pagina's. Met de engine voor trefwoordaanbevelingen kunnen gebruikers trefwoorden en woordgroepen uit klantinteracties in meerdere advertentiecampagnes zoeken en analyseren. Meer informatie over BOTNATION AI
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.5
Snel overzicht van Quiq
4,6 (36)
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 6.000,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5