Quiq

4,6 (36)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Quiq?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Quiq als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Quiq om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Quiq?


Top 20 alternatieven

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

Geweldige realtime klantenservice begint met betere livechatsoftware. Meer informatie over LiveAgent

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2 Prijsmodellen bekijken

MessageBird

Bedrijfsbreed cloudgebaseerd communicatieplatform

Overzicht

MessageBird lost je communicatie-uitdagingen op via API's voor sms-berichten, spraak en conversaties. Meer informatie over MessageBird

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Communiceer snel en persoonlijk met klanten en leads via livechat op je website en in je app. Meer informatie over Intercom

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.5

Enterprise Bot

Intelligente omnichannel-gesprekken

Overzicht

AI-gestuurde intelligente virtuele assistenten en automatiseringstools die 24/7 ondersteuning mogelijk maken via e-mail, spraak en chat in het ecosysteem van je onderneming. Automatiseer 85% van alle gebruikersgerelateerde vragen in meer dan 12 talen, verhoog de CSAT-scores met 25% en wees binnen een dag klaar voor implementatie. Meer informatie over Enterprise Bot

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

User.com

De motor van groei.

Overzicht

Livechat die je vertelt met wie je spreekt. Communiceer persoonlijk of stuur geautomatiseerde berichten. Meer informatie over User.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Drift

Livechat en berichten in de app voor verkoop en marketing

Overzicht

Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

Birdeye

Online reputatiebeheer

Overzicht

BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 350,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

INSIDE

Visueel omnichannel platform voor klantenbinding:

Overzicht

INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 120,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Met de integreerbare livechat-widgets van Zoho Desk creëer je onmiddellijke antwoorden voor directe tevredenheid. Je klanten kunnen contact opnemen met je vertegenwoordigers, direct via het Helpcenter met contextbewuste AI, zodat je medewerkers snel kunnen reageren en je klanten kunnen helpen om het juiste antwoord te vinden. Meer informatie over Zoho Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Genesys Cloud CX

Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering

Overzicht

Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 75,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

Bloomreach

Een populaire Commerce Experience Cloud

Overzicht

Krachtige content, klantenbinding en productontdekking om echte personalisatie te bereiken en ongeëvenaarde bedrijfsgroei te stimuleren. Meer informatie over Bloomreach

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Web1on1

Online platform met message agent interface voor WhatsApp.

Overzicht

Met messaging software Web1on1 kan één centraal telefoonnummer gebruikt worden voor WhatsApp-contacten met alle teams of afdelingen. Dit voorkomt problemen bij afwezigheid van collega’s. Conversaties worden naar de juiste afdeling geleid en opgeslagen in lead management- en CRM-systemen. Meer informatie over Web1on1

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.5

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk biedt toonaangevende livechat-software die snel te implementeren en gebruiksvriendelijk is. Je kunt er realtime gespreksondersteuning mee bieden via web, mobiel en sociale media zoals Facebook/WhatsApp. Responstijden kunnen in sommige gevallen slechts 30 seconden zijn en de prestaties van medewerkers kunnen met 25% verbeteren. Meer informatie over Zendesk Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Front

Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams

Overzicht

Front Chat is de livechat-oplossing voor teams die Front gebruiken om snelle klantenondersteuning op je website te bieden. Centraliseer je klantcommunicatie in Front. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

Centralpoint

Platform voor het beheer van digitale ervaringen en inhoud

Overzicht

Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners. Meer informatie over Centralpoint

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25.000,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Gratis live chat- en contactcentersoftware die door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Wordt ook geleverd met gratis CRM en e-mailmarketing. Meer informatie over Bitrix24

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

OnceHub

Geavanceerde oplossing voor het plannen van afspraken

Overzicht

ScheduleOnce is een geavanceerde planningsoplossing die is ontworpen om je conversiepercentages te verbeteren en de tijd-tot-inkomsten te verkorten. Meer informatie over OnceHub

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Snel overzicht van Quiq

4,6 (36)

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 6.000,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5