Freshdesk Contact Center

Hoe komen deze alternatieven overeen met Freshdesk Contact Center?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Freshdesk Contact Center als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Freshdesk Contact Center om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Freshdesk Contact Center?


Top 20 alternatieven

RingCentral MVP

RingCentral Office - compleet zakelijk telefoonsysteem

Overzicht

Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.2

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Salesforce Sales Cloud

Cloudgebaseerde CRM en verkoopautomatisering

Overzicht

Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.2

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.6

Five9

Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters

Overzicht

Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.2

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 74,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.2

CloudTalk

Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams

Overzicht

CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Aircall

Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams

Overzicht

Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.3 Prijsmodellen bekijken

TalkChief

Zakelijk telefoonsysteem voor je moderne zakelijke behoeften

Overzicht

TalkChief is een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem waarmee callcenters, non-profitorganisaties, startups en grote ondernemingen contact leggen en communiceren met klanten via gratis of internationale nummers en voicemail. Meer informatie over TalkChief
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5 1.2

GoTo Connect

De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.

Overzicht

GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoTo Connect
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 27,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.7

Call Center Studio

Cloudgebaseerde software voor het beheer van callcenters

Overzicht

Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.9

CloudCall

Geavanceerde, cloudgebaseerde CTI (Computer Telephony Integration)

Overzicht

Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,7 0.1

Talkdesk

Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.

Overzicht

Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.7

Genesys Cloud CX

Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering

Overzicht

Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 75,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.3

Dialing Innovations Call Center Application Suite

Voorspellende belfunctie en gespreksautomatisering voor callcenters

Overzicht

De callcentertoepassing van Dialing Innovations is een voorspellende belfunctie en geautomatiseerde tool voor uitgaande gesprekken voor callcenters, ontworpen om bij callcenteractiviteiten te helpen door het automatiseren van taken zoals leadprioritering, gespreksverdeling, gespreksopname, antwoordapparaatdetectie, kostenbewaking en meer. Meer informatie over Dialing Innovations Call Center Application Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 1.1

3CX

Gehoste telefooncentrale met CRM-integratie en mobiele apps

Overzicht

3CX is een volledig uitgerust telefoonsysteem: wachtrijen voor oproepen, ingebouwde videogesprekken, webconferenties. Integreer livechat op de website, Facebook- en sms-berichten allemaal in één systeem. Op afstand - gebruik het vanaf elke locatie via mobiele en browser-apps. Open platform - volledig compatibel met populaire IP-telefoons en... Meer informatie over 3CX
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.5

Thrio

Technologie voor contactcenters. Goed uitgevoerd.

Overzicht

Het CCaaS-platform van Thrio biedt robotische procesautomatisering, inkomende/uitgaande spraak, volledige omnichannel en ingebouwde AI-tools. Meer informatie over Thrio
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 89,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5 1.2

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.9

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 61,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4 Prijsmodellen bekijken
Snel overzicht van Freshdesk Contact Center
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 15,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8
Meer info