Hoe komen deze alternatieven overeen met Gladly?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Gladly als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Gladly om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Gladly?


Top 20 alternatieven

Aircall

Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams

Overzicht

Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.8 Prijsmodellen bekijken

Gorgias

Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice

Overzicht

Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en livechat-helpdesk voor Shopify-, Magento- en BigCommerce-winkels, die tools biedt zoals e-mailintegratie, autoresponders, ticketbeheer, bijhouden van klantgeschiedenis, toewijzing van aanvragen en meer om te helpen met de klantenservice. Meer informatie over Gorgias
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 60,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.4

Talkdesk

Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.

Overzicht

Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.4

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.4

Zoiper

Platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie voor SIP- en IAX-systemen

Overzicht

Zoiper is een platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie waarmee spraak- en video-oproepen plus instant message-berichten kunnen worden uitgevoerd via meerdere PBX-netwerken of favoriete SIP-providers, met smartphone-apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over Zoiper
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.5

HappyFox Help Desk

Software voor helpdesk en klantenondersteuning

Overzicht

HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.4

Salesforce Platform

Ontwikkelen van bedrijfsbrede en klantgerichte apps

Overzicht

Salesforce App Cloud is een platform voor het ontwikkelen van bedrijfsbrede en klantgerichte apps om gegevens op te slaan, verbinding te maken met elk systeem, processen te automatiseren en rapporten te creëren. App Cloud is één geïntegreerd ecosysteem van tools en diensten, waaronder Force, Heroku Enterprise en Lightning. Meer informatie over Salesforce Platform
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 1.1

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.5

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.7

eDesk

De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce

Overzicht

Tickets voor klantenondersteuning worden gekoppeld aan bestelgegevens vanaf elke plek waar je verkoopt, samengebracht in een eenvoudig systeem dat je team zal waarderen. Meer informatie over eDesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 89,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.7

Salesforce Sales Cloud

Cloudgebaseerde CRM en verkoopautomatisering

Overzicht

Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.9

NICE CXone

Cloudgebaseerde software voor contactcenters

Overzicht

De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 100,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.9

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.8

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 61,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.7 Prijsmodellen bekijken

Front

Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams

Overzicht

Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.7

Akio.CX

Multi-channel platform voor klantrelatiebeheer

Overzicht

Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams. Meer informatie over Akio.CX
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.9

Genesys Cloud CX

Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering

Overzicht

Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 75,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.8

Agile CRM

Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven

Overzicht

Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.8

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 74,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.9
Snel overzicht van Gladly
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 150,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9
Meer info