Hoe komen deze alternatieven overeen met AzureDesk?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met AzureDesk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor AzureDesk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor AzureDesk?


Top 20 alternatieven

Issuetrak

# 1 Alternatief

Overzicht

100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 59,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.6

DeskPRO

Customer service software you can depend on

Overzicht

Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over DeskPRO
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

EcholoN

Help desk software for managing customer service processes

Overzicht

EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5.500,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

C2 ATOM

The ultimate ITSM platform

Overzicht

C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.5

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.6

TeamSupport

B2B klantenservicesoftware

Overzicht

TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3

Vivantio

Flexibele software. Gerichte dienstverlening.

Overzicht

Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 42,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.5

Supportbench

A Modern B2B Helpdesk CRM Software.

Overzicht

Our Enterprise Customers Just Love The Convenience. Case Management, Ticket Management, Workflows Automation, Native Integrations, Knowledge Base, and accurate Analytics & Insights, all built-in inside a modern B2B Customer Management Software. Meer informatie over Supportbench
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.1

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 Prijsmodellen bekijken

HelpCrunch

Livechat, e-mailautomatisering en helpdesk voor ondersteuning en verkoop

Overzicht

HelpCrunch is een uitstekend beoordeeld platform voor klantencommunicatie gericht op je afdelingen voor ondersteuning, marketing en verkoop. Met HelpCrunch kun je de conversies en de verkoop verhogen, de ondersteuning verbeteren en sneller groeien. Kenmerken: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups Pr... Meer informatie over HelpCrunch
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.1

LiveHelpNow

Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice

Overzicht

LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 21,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7

Kustomer

Modern Customer Service Software For Customer-First Brands

Overzicht

Kustomer is the omnichannel customer management platform focused on delivering standout experiences - not resolving tickets. Meer informatie over Kustomer
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.4

Vision Helpdesk

Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk

Overzicht

Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1) Helpdesksoftware voor meerdere kanalen 2) Satelliet helpdesk (helpdesk voor meerdere bedrijven) 3) Servicedesksoftware (PinkVerify-gecertificeerd - ITIL-/ITSM-conform) Meer informatie over Vision Helpdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Cayzu

Ticketbeheer en helpdesksoftware in de cloud

Overzicht

Cayzu helpt gebruikers alle ondersteuningsverzoeken te beheren vanuit één enkele cloudportaal, of ze nu binnenkomen via telefoon, e-mail, Facebook, Twitter of zelfs mobiel. Met Cayzu kunnen organisaties naadloos meerdere merken en producten verwerken, elk met een eigen merkportaal voor eindgebruikers. Meer informatie over Cayzu
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.2

HaloPSA

ITIL-gerichte servicedesk-software

Overzicht

HaloPSA is een enkele, allesomvattende PSA-oplossing, ontworpen voor MSP's en dienstverleners. HaloPSA geeft je de mogelijkheid om je hele bedrijf te beheren met krachtige out-of-the-box functionaliteit. Geef je bedrijf meer mogelijkheden met één compleet cloudplatform, ontworpen voor je as-a-service-bedrijf. Meer informatie over HaloPSA
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 90,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

SysAid

Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool

Overzicht

Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2 Prijsmodellen bekijken

Kayako

Uniform klantenservice-platform

Overzicht

Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 30,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.9

NABD System

Omnichannel klantenondersteuning en helpdesksoftware - gratis plan

Overzicht

Ontvang een cloudgebaseerd klantenservicesysteem met backend-functionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt kleine en middelgrote bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact... Meer informatie over NABD System
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 30,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1
Snel overzicht van AzureDesk
4,5 (50)
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 12,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
Meer info