Hoe komen deze alternatieven overeen met Todoist?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Todoist als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Todoist om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Todoist?


Top 20 alternatieven

TopNotepad

Alles-in-één software voor het beheer van kleine bedrijven

Overzicht

TopNotepad is een cloudgebaseerde bedrijfsbeheeroplossing voor freelancers en kleine bedrijven, die facturering, boekhouding, CRM, leadbeheer en meer biedt. Meer informatie over TopNotepad
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Freedcamp

Projectmanagement- en samenwerkingsplatform voor bedrijven

Overzicht

Freedcamp is project management tools die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van aanpasbare widgets, samenwerken met medewerkers aan projecten, en plannen, organiseren en afhandelen van taken op een uniform platform. Beheerders kunnen bestanden, contacten en leads opslaan in een gecentraliseerde opslagplaats. Meer informatie over Freedcamp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 1,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

Basecamp

Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie

Overzicht

Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Workplace from Meta

Een eenvoudige en veilige manier om je organisatie onderling te verbinden.

Overzicht

Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Zapier

Integratieplatform dat web-apps met elkaar verbindt

Overzicht

Zapier biedt een cloudgebaseerd integratieplatform om je te helpen je gewenste web-apps en systemen te verbinden. Je kunt het Zapier-platform gebruiken om gegevens over te dragen tussen je favoriete apps, waarbij de software meer dan 300 apps ondersteunt. Zapier kan worden gebruikt om ervoor te zorgen dat je apps met elkaar communiceren wanneer er... Meer informatie over Zapier
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Calendly

Software voor het plannen van vergaderingen en afspraken

Overzicht

Calendly is software voor het plannen van vergaderingen en afspraken voor zakelijke professionals en hun klanten. Meer informatie over Calendly
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Zoho Projects

Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing

Overzicht

Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,80
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4 Prijsmodellen bekijken

Overzicht

Wees georganiseerd en productief met de Remember The Milk. Meer informatie over Remember The Milk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Microsoft OneNote

Samenwerking en bestandsbeheer

Overzicht

Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

OmniFocus

Wees serieus over persoonlijke productiviteit

Overzicht

OmniFocus is ontworpen om snel je gedachten vast te leggen en je in staat te stellen ze op te slaan, te beheren en te verwerken tot bruikbare taken. OmniFocus is perfect voor het Getting Things Done®-systeem, maar is ook flexibel genoeg voor elke taakbeheerstijl. Het helpt je slimmer te werken door je krachtige tools te geven om op de hoogte te... Meer informatie over OmniFocus
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 Prijsmodellen bekijken

Microsoft Project

Projectmanagement en samenwerkingssoftware

Overzicht

Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

Google Calendar

Webgebaseerde toepassing voor tijdbeheer en agenda

Overzicht

Check eenvoudig Google Agenda en voeg nieuwe evenementen toe van websites die je bezoekt. Je kunt een knop toevoegen aan je browserwerkbalk waarop je simpelweg kunt klikken om aankomende evenementen uit Google Agenda te bekijken, zonder ooit je pagina te verlaten. En als je op sites bent waarvoor speciale evenementen zijn gecodeerd, kun je op de... Meer informatie over Google Calendar
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3

Things

Software voor taakbeheer voor iOS-, Mac- en Apple Watch-gebruikers

Overzicht

Things by Cultured Code is software voor taakbeheer waarmee iOS-, Mac- en Apple Watch-gebruikers kunnen omgaan met gestructureerde inhoud, checklists en agenda's. De toepassing stelt organisaties in staat om herinneringen in te stellen, projecten te beheren, takenlijsten te creëren en bij te houden en notities toe te voegen op een uniform platform. Meer informatie over Things
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Evernote Teams

Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten

Overzicht

Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Asana

Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Overzicht

Asana is het toonaangevende werkbeheerplatform voor teamoverschrijdend werk dat werknemers afstemt op bedrijfsdoelen en een registratiesysteem creëert om teams te helpen deze doelen te bereiken. Schep duidelijkheid over prioriteiten en verantwoordelijkheden binnen teams, en monitor de voortgang in realtime om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 13,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Slack

Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen

Overzicht

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5
Snel overzicht van Todoist
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 5,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5