Todoist

4,6 (2.402)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Todoist?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Todoist als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Todoist om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Todoist?


Top 20 alternatieven

Zoho Projects

Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing

Overzicht

Breng wereldwijde teams samen en verbeter de productiviteit met Zoho Projects. Plan werk, houd taken bij en voer projecten foutloos uit. Meer informatie over Zoho Projects

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1 Prijsmodellen bekijken

TopNotepad

Alles-in-één software voor het beheer van kleine bedrijven

Overzicht

TopNotepad is een cloudgebaseerde bedrijfsbeheeroplossing voor freelancers en kleine bedrijven, die facturering, boekhouding, CRM, leadbeheer en meer biedt. Meer informatie over TopNotepad

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 12,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Freedcamp

Projectmanagement- en samenwerkingsplatform voor bedrijven

Overzicht

Freedcamp is project management tools die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van aanpasbare widgets, samenwerken met medewerkers aan projecten, en plannen, organiseren en afhandelen van taken op een uniform platform. Beheerders kunnen bestanden, contacten en leads opslaan in een gecentraliseerde opslagplaats. Meer informatie over Freedcamp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

Basecamp

Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie

Overzicht

Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Workplace from Meta

Een eenvoudige en veilige manier om je organisatie onderling te verbinden.

Overzicht

Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 4,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Zapier

Integratieplatform dat web-apps met elkaar verbindt

Overzicht

Zapier biedt een cloudgebaseerd integratieplatform om je te helpen je gewenste web-apps en systemen te verbinden. Je kunt het Zapier-platform gebruiken om gegevens over te dragen tussen je favoriete apps, waarbij de software meer dan 300 apps ondersteunt. Zapier kan worden gebruikt om ervoor te zorgen dat je apps met elkaar communiceren wanneer er... Meer informatie over Zapier

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 29,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Calendly

Software voor het plannen van vergaderingen en afspraken

Overzicht

Calendly is software voor het plannen van vergaderingen en afspraken voor zakelijke professionals en hun klanten. Meer informatie over Calendly

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

De productiviteitstools van Wrike worden vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven. Maak aangepaste workflows, aanvraagformulieren en dashboards, samen met automatische toewijzing. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen en krijg geavanceerde analyses over prestaties en resource management. Verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen en... Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

Overzicht

Wees georganiseerd en productief met de Remember The Milk. Meer informatie over Remember The Milk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Microsoft Planner

Werkmanagement en organisatie voor teams

Overzicht

Microsoft Planner is een oplossing voor taakplanning en samenwerking voor teams die kan worden geïntegreerd met andere Microsoft-producten, waaronder Outlook, OneDrive en OneNote. Meer informatie over Microsoft Planner

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Microsoft OneNote

Samenwerking en bestandsbeheer

Overzicht

Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Google Calendar

Webgebaseerde toepassing voor tijdbeheer en agenda

Overzicht

Check eenvoudig Google Agenda en voeg nieuwe evenementen toe van websites die je bezoekt. Je kunt een knop toevoegen aan je browserwerkbalk waarop je simpelweg kunt klikken om aankomende evenementen uit Google Agenda te bekijken, zonder ooit je pagina te verlaten. En als je op sites bent waarvoor speciale evenementen zijn gecodeerd, kun je op de... Meer informatie over Google Calendar

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3

Evernote Teams

Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten

Overzicht

Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Slack

Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen

Overzicht

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

TickTick

Taak- en productiviteitsbeheer op meerdere platforms

Overzicht

Projectbeheer, projectsamenwerking, visueel projectbeheer en dingen gedaan krijgen Meer informatie over TickTick

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 2,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

Any.do

Online en mobiel taakbeheer en takenlijst

Overzicht

Any.do is mobiele en online software voor taakbeheer en takenlijsten met realtime synchronisatie tussen een reeks apps voor iOS, Android, Mac OS X en Google Chrome. Meer informatie over Any.do

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Overzicht

Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer. Meer informatie over Microsoft To Do

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is productiviteitssoftware die je team graag zal gebruiken. Het maakt het voor iedereen plezierig en gemakkelijk om samen te werken, zich te concentreren op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is visuele software die je in één oogopslag precies laat zien hoe alles ervoor staat. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Snel overzicht van Todoist

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 5,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5