eDesk alternatieven
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met eDesk?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met eDesk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor eDesk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor eDesk?
Top 20 alternatieven
CM.com Communications Platform
Eén platform om je publiek via alle mobiele kanalen te bereiken
Overzicht
CM.com is een cloudgebaseerd conversationeel handelsplatform waarmee bedrijven betalingsoplossingen voor winkels kunnen implementeren en contact kunnen leggen met klanten via verschillende spraak- en sms-kanalen. Functies omvatten berichtenlogboeken, e-mailcampagnes, klantsegmentatie en gegevensvalidatie.
Meer informatie over CM.com Communications Platform
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 0,01
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.5
Overzicht
Een complete CRM voor snelle verkoopteams met geïntegreerde telefoon en e-mail, gebruikersgedrag-tracking en lead scoring.
Meer informatie over Freshsales
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.2
Overzicht
De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om tickets moeiteloos op te lossen. Bereik klanten op elk kanaal en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle interacties, inclusief de interacties uit meer dan 700 app-integraties.
Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 55,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
Overzicht
Een klantenservice-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify.
Meer informatie over Gorgias
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 60,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die krachtige oplossingen biedt waarmee bedrijven van elke omvang klantrelaties tussen verschillende kanalen kunnen versterken.
Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Overzicht
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar ondersteuning@- of info@-adressen in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Probeer Front gratis uit.
Meer informatie over Front
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 29,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
Overzicht
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice.
Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 14,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en...
Meer informatie over Vivantio
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 59,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.1
Overzicht
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer.
Meer informatie over LiveHelpNow
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 21,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.5
Overzicht
Geweldige klantenservice begint met betere klantenservice software.
Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Overzicht
Help je klanten met realtime ondersteuning, een ingebouwd helpcentrum en bots voor snelle self-service.
Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 39,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.2
Overzicht
Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners.
Meer informatie over Centralpoint
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25.000,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
Overzicht
Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en verhoog de klanttevredenheid met TeamSupport.
Meer informatie over TeamSupport
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 29,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.2
Overzicht
Dankzij flexibiliteit, eenvoud, betrouwbaarheid en uitstekende ondersteuning is IssueTrak een uitstekende oplossing voor klantenservice. Levert al 20 jaar prestaties.
Meer informatie over Issuetrak
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 26,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.4
Overzicht
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter en sneller te sluiten. Met de oplossing kunnen bedrijven hun klanten bereiken via elk kanaal, zoals telefoon, e-mail, sociale media en livechat.
Meer informatie over Zoho CRM
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 14,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.1
Overzicht
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt een oplossing voor klantrelatiebeheer die volledig aan te passen is. Met ons centraliseert u uw klantgegevens, leidt u uw medewerkers op en groeit uw bedrijf.
Meer informatie over Efficy CRM
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 49,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.2
Overzicht
Sprinklr biedt producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social media te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Het is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks apps om merkconsistentie tussen klanten en personeel te...
Meer informatie over Sprinklr
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9
0.3
Overzicht
Krachtige content, klantenbinding en productontdekking om echte personalisatie te bereiken en ongeëvenaarde bedrijfsgroei te stimuleren.
Meer informatie over Bloomreach
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.4