Hoe komen deze alternatieven overeen met eDesk?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met eDesk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor eDesk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor eDesk?


Top 20 alternatieven

Overzicht

Engage met je klanten op hun favoriete kanalen en verbeter je klantervaring. Met het Communications Platform van CM.com, connect je met je publiek via populaire berichtkanalen op de Business Messaging API, SMS-berichten via de SMS Gateway en spraakoproepen via de Voice API of SIP Trunk. Meer informatie over CM.com Communications Platform
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,01
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.6

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.1

Replyco

Win? ?Back? ?50%? ?of? ?Time? ?Lost? ?Messaging? ?Customers?

Overzicht

Replyco is the affordable eCommerce helpdesk platform that centralises all your customer messages into one intuitive inbox. Automate tasks, streamline your workflows and deliver exceptional customer support in a fraction of the time. Meer informatie over Replyco
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 60,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.6

Freshsales

De CRM voor dynamische verkoopteams.

Overzicht

Een complete CRM voor snelle verkoopteams met geïntegreerde telefoon en e-mail, gebruikersgedrag-tracking en lead scoring. Meer informatie over Freshsales
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Gorgias

Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice

Overzicht

Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en livechat-helpdesk voor Shopify-, Magento- en BigCommerce-winkels, die tools biedt zoals e-mailintegratie, autoresponders, ticketbeheer, bijhouden van klantgeschiedenis, toewijzing van aanvragen en meer om te helpen met de klantenservice. Meer informatie over Gorgias
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 60,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2 Prijsmodellen bekijken

Kibo eCommerce

Cloud-based eCommerce tool for managing B2B & B2C channels

Overzicht

Kibo eCommerce is a cloud-based software designed to help businesses manage multiple sales channels, online orders, and marketing campaigns on a unified platform. Using the integrated headless commerce module, organizations can handle front-end and back-end operations and social media pages. Meer informatie over Kibo eCommerce
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,3 0.9

Kustomer

Modern Customer Service Software For Customer-First Brands

Overzicht

Kustomer is the omnichannel customer management platform focused on delivering standout experiences - not resolving tickets. Meer informatie over Kustomer
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.5 Prijsmodellen bekijken

LiveHelpNow

Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice

Overzicht

LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 21,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.5

DeskPRO

Customer service software you can depend on

Overzicht

Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over DeskPRO
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Vivantio

Flexibele software. Gerichte dienstverlening.

Overzicht

Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 42,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2

EcholoN

Help desk software for managing customer service processes

Overzicht

EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5.500,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Supportbench

A Modern B2B Helpdesk CRM Software.

Overzicht

Our Enterprise Customers Just Love The Convenience. Case Management, Ticket Management, Workflows Automation, Native Integrations, Knowledge Base, and accurate Analytics & Insights, all built-in inside a modern B2B Customer Management Software. Meer informatie over Supportbench
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.6

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 67,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.2

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.1

Dixa

Alles-in-één klantenserviceplatform:

Overzicht

Dixa is conversationele klantenservice software die merken helpt een sterkere band met hun klanten op te bouwen door telefoon-, e-mail- en chatberichten-apps te verenigen in één gebruiksvriendelijke interface. Dixa helpt merken een gepersonaliseerde klantervaring te bieden door gebruik te maken van klantgegevens en krachtige routeringsfuncties. Meer informatie over Dixa
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2

Deskero

Aanpasbaar helpdesk- en ticketingsysteem

Overzicht

Deskero is helpdesk-software en een support ticketsysteem waarmee gebruikers multi-channel supportvragen kunnen beheren, prestaties kunnen volgen en klanten proactief op sociale netwerken betrokken kunnen maken. Meer informatie over Deskero
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.4

Cayzu

Ticketbeheer en helpdesksoftware in de cloud

Overzicht

Cayzu helpt gebruikers alle ondersteuningsverzoeken te beheren vanuit één enkele cloudportaal, of ze nu binnenkomen via telefoon, e-mail, Facebook, Twitter of zelfs mobiel. Met Cayzu kunnen organisaties naadloos meerdere merken en producten verwerken, elk met een eigen merkportaal voor eindgebruikers. Meer informatie over Cayzu
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.7
Snel overzicht van eDesk
4,5 (61)
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 89,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
Meer info