Hoe komen deze alternatieven overeen met DeskPRO?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met DeskPRO als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor DeskPRO om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor DeskPRO?


Top 20 alternatieven

SysAid

Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool

Overzicht

Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 Prijsmodellen bekijken

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Quiq Messaging

Oplossing voor zakelijke berichten - sms, Facebook Messenger, Kik en chat

Overzicht

Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6.000,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Botgate

Conversational AI platform for sales and marketing

Overzicht

Botgate AI is a conversational marketing platform designed specifically for sales and customer success teams. Our hybrid model combines an intelligent bot with human touch points to shorten your sales cycle, qualify leads faster and improve your conversion rate. Meer informatie over Botgate
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 5 0.5 Prijsmodellen bekijken

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 Prijsmodellen bekijken

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2 Prijsmodellen bekijken

Supportbench

Empowering support teams, saving costs, retaining more

Overzicht

Supportbench is a customer support platform built to empower support teams and elevate customer relationships. Streamlines tickets, build and display knowledge, automates responses, and escalates issues. All in one convenient platform. Meer informatie over Supportbench
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3

Vivantio

Flexibele software. Gerichte dienstverlening.

Overzicht

Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 42,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

EcholoN

Help desk software for managing customer service processes

Overzicht

EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5.500,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 67,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.5

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 61,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3 Prijsmodellen bekijken

C2 ATOM

The ultimate ITSM platform

Overzicht

C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

VobeSoft

No-code Business Software

Overzicht

VobeSoft is a business software solution that configures a cloud database into business solutions without coding. Companies can use a pre-defined template or build custom enterprise applications. Meer informatie over VobeSoft
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 110,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

FuseDesk

Help Desk, Support Ticketing, and Messaging Platform

Overzicht

FuseDesk is your Help Desk, Messaging Platform, and Support Ticketing System empowering your team to win more raving fans with the only helpdesk you'll ever need. FuseDesk is an easy to use customer service platform for channels like email, ticketing, live chat, FaceBook Messenger, SMS, and more! Meer informatie over FuseDesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,7 0.8

LiveHelpNow

Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice

Overzicht

LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 21,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

Sagicc

Make your customers fall in love with your brand 💘

Overzicht

Omnichannel customer experience platform that integrates all communication channels on the cloud. Meer informatie over Sagicc
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 70,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

TeamSupport

B2B klantenservicesoftware

Overzicht

TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1
Snel overzicht van DeskPRO
4,6 (36)
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 29,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Meer info