Hoe komen deze alternatieven overeen met Zoho Desk?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Zoho Desk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Zoho Desk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Zoho Desk?


Top 20 alternatieven

Overzicht

HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

HubSpot Service Hub

Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang

Overzicht

HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Zoho CRM

CRM-software die je helpt om slimmer, beter en sneller te verkopen.

Overzicht

Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter en sneller te sluiten. Met de oplossing kunnen bedrijven hun klanten bereiken via elk kanaal, zoals telefoon, e-mail, sociale media en livechat. Meer informatie over Zoho CRM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

SugarCRM

Aanpasbare software voor customer relationship management

Overzicht

SugarCRM is een social CRM-tool met volledige automatisering van de verkoop, marketing en ondersteuning, e-mailintegratie, rapportage, teamverkoop, geavanceerde beveiliging en workflowautomatisering. Sugar social CRM draait helemaal om externe klanten, niet alleen om samenwerking achter de firewall. Het vergroot de mogelijkheid om samen te werken... Meer informatie over SugarCRM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.7

Freshservice

Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven

Overzicht

Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

Zoho Remotely

Remote team collaboration and communication solution

Overzicht

Zoho Remotely is a cloud-based suite of applications, which helps organizations connect & collaborate with remote team members and track work progress. Features include communication management, messaging, session creation, milestone setting, and task tracking. Meer informatie over Zoho Remotely
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

Awesome Support

Best WordPress helpdesk plugin

Overzicht

Best WordPress helpdesk plugin Meer informatie over Awesome Support
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 149,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,7 0.8

JIRA Service Management

Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira

Overzicht

Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 60,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3 Prijsmodellen bekijken

Cayzu

Ticketbeheer en helpdesksoftware in de cloud

Overzicht

Cayzu helpt gebruikers alle ondersteuningsverzoeken te beheren vanuit één enkele cloudportaal, of ze nu binnenkomen via telefoon, e-mail, Facebook, Twitter of zelfs mobiel. Met Cayzu kunnen organisaties naadloos meerdere merken en producten verwerken, elk met een eigen merkportaal voor eindgebruikers. Meer informatie over Cayzu
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.4

WHMCS

Platform voor automatisering van webhosting

Overzicht

WHMCS is een automatiseringsplatform voor webhosting dat aanmeldingen, levering, facturering en ondersteuning voor webhostingproviders kan beheren. Meer informatie over WHMCS
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 18,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.7

IT Glue

SOC 2-compatibel platform voor IT-documentatiebeheer

Overzicht

IT Glue is cloudgebaseerde, SOC 2-conforme IT-documentatieoplossing die is ontworpen om MSP's te helpen met het beheren van documentatie en het verminderen van tijd besteed aan het zoeken naar informatie. Het platform biedt flexibele bedrijfsmiddelentracering, relatietoewijzing, automatisering van documentatie, checklists, workflows en meer. Meer informatie over IT Glue
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Atera

Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven

Overzicht

Atera is een uitstekend alles-in-één RMM-toolpakket voor MSP's en IT-professionals. Combineert RMM, PSA, externe toegang en nog veel meer. De prijzen van Atera zijn per technicus, met een onbeperkt aantal apparaten. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 99,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2 Prijsmodellen bekijken

Kaseya VSA

Beheersoftware voor IT-systemen

Overzicht

Kaseya VSA is je uitgebreide oplossing voor het leveren van IT-diensten op schaal, of het nu gaat om een interne IT-afdeling of een MSP. VSA biedt technici de absoluut beste ervaring met Kaseya Live Connect en ondersteunt producten in Patch, AV/AM, monitoring en meer. Meer informatie over Kaseya VSA
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,7 0.8

NinjaOne

De Gebruiksvriendelijkste Oplossing voor Unified IT-Operations

Overzicht

NinjaOne (voorheen NinjaRMM) is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het... Meer informatie over NinjaOne
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 3,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2 Prijsmodellen bekijken

Intouch Insight CX Platform

Get a 360 view of your customer experiences.

Overzicht

The Intouch Insight CX Platform is designed to get you the most out of your mystery shopping and operational audit programs while driving actionable insights from all customer touchpoints. Meer informatie over Intouch Insight CX Platform
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Google Workspace

Samenwerkingsappsuite voor teams

Overzicht

G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

HubSpot CRM

Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.

Overzicht

Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

SolarWinds Service Desk

Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer

Overzicht

SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

ManageEngine ServiceDesk Plus

Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk

Overzicht

ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 120,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3
Snel overzicht van Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 14,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Meer info