Zoho Desk alternatieven

GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met Zoho Desk?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Zoho Desk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Zoho Desk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Zoho Desk?
Top 20 alternatieven
Overzicht
Redbooth is een taak- en projectbeheerplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen van bestanden. Redbooth is eenvoudig en flexibel in het gebruik, waardoor projectteams en afdelingen bij duizenden bedrijven hun werk kunnen doen.
Meer informatie over Redbooth
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 12,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2

HubSpot Service Hub
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
Overzicht
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer.
Meer informatie over HubSpot Service Hub
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 20,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter en sneller te sluiten. Met de oplossing kunnen bedrijven hun klanten bereiken via elk kanaal, zoals telefoon, e-mail, sociale media en livechat.
Meer informatie over Zoho CRM
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 14,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
WHMCS is een automatiseringsplatform voor webhosting dat aanmeldingen, levering, facturering en ondersteuning voor webhostingproviders kan beheren.
Meer informatie over WHMCS
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 18,95
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.5
Overzicht
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert.
Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey.
Meer informatie over SurveyMonkey
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Overzicht
Kaseya VSA is je uitgebreide oplossing voor het leveren van IT-diensten op schaal, of het nu gaat om een interne IT-afdeling of een MSP. VSA biedt technici de absoluut beste ervaring met Kaseya Live Connect en ondersteunt producten in Patch, AV/AM, monitoring en meer.
Meer informatie over Kaseya VSA
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7
0.8
Overzicht
tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen contact te leggen met klanten via een mobiele toepassing of website. Het platform stelt gebruikers in staat om de chatgeschiedenis en prestatieanalyses te bekijken en klantcommunicatie te volgen via aanpasbare pagina's.
Meer informatie over tawk.to
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.1
Overzicht
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers.
Meer informatie over HappyFox Help Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 9,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Overzicht
IT Glue is cloudgebaseerde, SOC 2-conforme IT-documentatieoplossing die is ontworpen om MSP's te helpen met het beheren van documentatie en het verminderen van tijd besteed aan het zoeken naar informatie. Het platform biedt flexibele bedrijfsmiddelentracering, relatietoewijzing, automatisering van documentatie, checklists, workflows en meer.
Meer informatie over IT Glue
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 29,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Overzicht
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en...
Meer informatie over Twilio
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 0,01
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.3
Overzicht
Gebruik SolarWinds Service Desk om je werknemers te behandelen als je beste klanten, met meer inzicht in eerdere en huidige serviceverzoeken en tickets.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 39,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Overzicht
Help Desk Migration is een online dienst voor gegevensmigratie die volledig geautomatiseerde gegevensoverdracht mogelijk maakt tussen verschillende helpdesksystemen met behulp van een robuuste wizard.
Meer informatie over Help Desk Migration
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 7,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
0.3
Overzicht
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ...
Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.5
Overzicht
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer.
Meer informatie over Freshservice
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 15,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Overzicht
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.3
Overzicht
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen.
Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 16,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen.
Meer informatie over Pipedrive
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 14,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Overzicht
Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en verhoog de klanttevredenheid met TeamSupport.
Meer informatie over TeamSupport
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 29,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Overzicht
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 7,53
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens.
Meer informatie over HubSpot CRM
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 20,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Gerelateerde categorieën
- Klantenservice software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Customer support software
- Customer experience software
- Customer engagement software
- Issue tracking software
- Customer success software
- Customer communication management software
- Live chat software
- Call center software
- Contactcenter software
- Kennismanagement software
- Klachtenbeheer software
- E-mail programma's
- Telefonie software
- Knowledge Base Software
Populaire vergelijkingen
- Zoho Desk Vs. Redbooth
- Zoho Desk Vs. HubSpot Service Hub
- Zoho Desk Vs. Zoho CRM
- Zoho Desk Vs. WHMCS
- Zoho Desk Vs. SurveyMonkey
- Zoho Desk Vs. Kaseya VSA
- Zoho Desk Vs. tawk.to
- Zoho Desk Vs. HappyFox Help Desk
- Zoho Desk Vs. IT Glue
- Zoho Desk Vs. Twilio
- Zoho Desk Vs. SolarWinds Service Desk
- Zoho Desk Vs. Help Desk Migration